Acum când sărbătorile de iarnă se apropie cu pași repezi, marile firme încearcă să-și promoveze din răsputeri produsele. La acest lucru s-a gândit și retailer-ul britanic John Lewis care a dat deja startul campaniei publicitare pentru Sărbătorile de iarnă.
Povestea este cea dintre un băiețel și un pinguin care este urmărită pe parcursul unui an întreg, timp în care cei doi sunt cei mai buni prieteni.
Însă încet-încet odată cu venirea sărbătorilor de iarnă băiețelul pe numele său Sam, își dă seama că Monty pinguinul său este afectat din ce în ce mai mult de un sentiment de singurărate.Sam reuşeşte să-l alunge, chiar în ziua de Crăciun, când pinguinul găseşte sub brad un partener pentru el, pe nume Mabel.
Întreaga poveste este redată pe melodia „Real Love” a lui Tom Odell (cover după John Lennon), iar cei doi pinguini sunt, contrar aparenţelor, animaţi digital. Atât Monty, cât şi Mabel sunt aduşi la viaţă prin efecte speciale de grupul britanic MPC, ‘responsabil’ de animaţii CGI în producţii ca ‘Planet of the Apes’, ‘World War Z’ sau ‘Life of Pi’.
Filmulețul care a devenit viral pe internet fiind urmărit de peste 6 milioane de utilizatori pe YouTube doar în prima zi, are ca și slogan “Oferă cuiva Crăciunul pe care îl visează”.