În publicitate cum „vindem” este poate mult mai important decât ceea ce „vindem”. Reclama de mai jos este poate unul din exemplele cele mai concludente.
Deşi face reclamă la Stadionul Ajinomoto din Japonia, acest lucru este relevat numai la sfârşit pentru a avea un impact mai mare asupra celui care o vizionează.
După ce te amuză tot clipul şi te ţine cumva în suspans pentru că nu îţi trece nici un minut prin cap la ce ar putea să facă reclamă şi stai să te gândeşti ce ar putea să mai urmeze, la final vine surpriza neaşteptată, promovarea stadionului Ajinomoto.
Iată că oraşul în care ajunge eroul nostru nu e nici oraş de travestiţi după cum ai fi putut fi înclinat să crezi, nici el nu trăieşte un vis în care este înconjurat de femei cu chip angelic şi cu voci de bărbaţi, nu e nici unul din scenariile pe care ţi le-ai fi putut închipui.
Iată şi surpriza: toate obişnuiesc să meargă să privească meciurile de fotbal, bineînţeles pe stadionul Ajinomoto… de aici şi răguşeala din voce!
Tânărul fugise tocmai de visul oricărui bărbat microbist şi anume să aibă lângă el o prietenă care arată super bine şi care îi împărtăşeşte pasiunea.
Ideea centrală a acestei reclame denumită sugestiv „Husky Girls”, este că uneori aparenţele chiar nu înşeală şi că, foarte uşor un mic detaliu ne poate determina să facem alegeri greşite în viaţă.