Care este cel mai usor mod sa asiguri necesarul de papetarie al biroului tau

Care este cel mai usor mod sa asiguri necesarul de papetarie al biroului tau

author
2 minutes, 35 seconds Read

Nimic nu este mai suparator decat sa constati ca intreaga activitate a biroului tau este blocata de lipsa unui…pix sau a unei coli de hartie. Fiind prinsi in vartejul sedintelor, dead-line-urilor, zoom-meetings-urilor si a proiectelor, oamenii uita adesea de importanta lucrurilor mici, precum tusul de la imprimanta sau necesitatea stocurilor de capse.

Pentru a te asigura ca nu va mai fi nevoie sa treci prin momentul stanjenitor in care nimeni din birou nu gaseste singurul pix “nepierdut”, asigura-ti necesarul de papetarie apasand doar cateva click-uri!

  • Increderea in furnizor

Dupa o perioada in care te convingi de calitatea produselor achizitionate de la magazinul tau preferat, se va naste sentimentul de incredere in furnizor. Acelasi lucru se poate intampla si in mediul online. Cu o experienta de peste 26 de ani in domeniu, profesionistii de pe Viamond.ro sunt pregatiti sa iti ofere cele mai bune servicii de aprovizionare cu tot necesarul de papetarie si birotica pentru biroul tau.

Produse din hartie si plicuri, produse pentru organizare si arhivare, furnituri si accesorii pentru birou, instrumente de scris si corectoare, sisteme de afisare si comunicare, produse din sfera tehnica de birou si accesorii IT, pe toate le poti gasi in acest one-stop-shop.

  • Cum se efectueaza comanda?

Nimic mai simplu! Trebuie sa selectezi produsele de papetarie sau birotica dorite, iar acestea se vor acumula in cosul tau de cumparaturi. Fotografia produsului poate contine accesorii suplimentare care nu sunt incluse in pachetul standard al elementului selectat de catre tine, aceasta avand caracter orientativ.

Citeste cu atentie descrierea produsului si recenziile lasate de alti cumparatori. Livrarea in Bucuresti si Ilfov este gratuita pentru comenzi mai mari de 199 de lei, iar in restul tarii poti beneficia de gratuitate daca alegi sa comanzi in valoare de peste 299 de lei. Returul produselor este simplu si se poate face in 30 de zile.

Care este cel mai usor mod sa asiguri necesarul de papetarie al biroului tau

  • Special pentru cei care lucreaza acasa

Din ce in ce mai multi angajatori si angajati opteaza pentru varianta “lucrului de acasa”. Motivele pentru care tot mai multi aleg sa isi mute biroul in sufragerie sunt diverse si pot avea o multitudine de consecinte.

Un efect imediat resimtit de cei care au ales sa lucreze de acasa este faptul ca trebuie sa se ocupe singuri de aprovizionarea cu produse de papetarie si birotica. Mentinerea unui confort adecvat atat in timpul muncii, cat si in orele libere petrecute acasa este necesara si poate constitui un factor cheie de performanta.

Acum poti sa-ti echipezi cu usurinta un spatiu de lucru cu produse ergonomice care iti pot maximiza productivitatea, doar prin cateva click-uri! De cand ai inceput sa lucrezi de acasa, esti mai responsabil si trebuie sa ai grija de multe lucuri care, pana de curand, nu erau in grija ta. Cu toate acestea, poti sta linistit! Acum e mai simplu ca niciodata sa faci cumparaturile ”de birou” online, dintr-un one-stop-shop de top!

O buna organizare reprezinta o calitate care nu poate lipsi in drumul catre succes. Nu astepta pana sa ramai fara produsele de papetarie din birou sau de acasa pentru a face o comanda. Asigura necesarul din timp si uita de “micile lipsuri” care blocheaza activitatea intregului birou!

Similar Posts