Un soţ infidel a dat în judecată Uber acuzându-i că i-a distrus căsnicia. Cere despăgubiri de 45 de milioane de euro

Un soţ infidel din Franţa a dat în judecată Uber după ce soţia lui a divorţat de el pentru că a descoperit că o înşela. Femeia a aflat că soţul are o amantă datorită unei erori a aplicaţiei Uber.

Un soţ infidel a dat în judecată Uber acuzându-i că i-a distrus căsnicia. Cere despăgubiri de 45 de milioane de euro

Se pare că soţul ei s-a logat o singură dată pe aplicaţia Uber de pe telefonul ei şi a comandat un taxi, apoi s-a delogat. Însă, în ciuda acestui lucru, soţia a continuat să primească notificări pe aplicaţie de ori de câte ori el comanda o maşină, ceea ce a făcut-o să intre la bănuieli că este înşelată, lucru care s-a şi adeverit ulterior.

Femeia a intentat imediat divorţ, iar soţul infidel a dat în judecată Uber solicitând daune de 45 de milioane de euro pentru că erorile aplicaţiei i-au distrus căsnicia.

Se pare că aceasta eroare apare numai la versiunea pentru Iphone a aplicaţiei care a fost actualizată în 15 decembrie.

Reprezentanţii Uber au refuzat să comenteze situaţia afirmând că: „Uber nu comentează public asemenea cazuri singulare, mai ales unul care are ca obiect o procedură de divorţ.”
Este interesant cum vor evolua lucrurile și dacă instanța îi va da dreptate soțului infidel.

Uber este o companie americană care a dezvoltat o aplicație pentru tablete și smartphone-uri care le pemite clienților să comande limuzine cu șofer sau taxiuri. Uber a lansat aplicația pentru iPhone în anul 2010, oferindu-le clienților posibilitatea de a închiria rapid limuzine cu șofer. Ulterior, pe fondul competiției cu jucători mai mici, compania le-a oferit clienților și posibilitatea de a comanda taxiuri sau mașini cu tarife mai mici decât limuzinele.

Aplicația permite pasagerilor să se conecteze direct prin GPS-ul telefonului mobil cu cea mai apropiată mașină cu șofer înregistrată în baza de date a Uber. Contractarea serviciului și plata se desfășoară exclusiv prin intermediul Uber și nu personal cu șoferul. La destinație, pasagerul nu achită fizic nimic. Tariful este calculat de program în funcție de distanță, viteză și condițiile de trafic. Serviciile nu se plătesc fizic, contravaloarea călătoriei este reținută în mod automat de pe cardul clientului prin intermediul contului de client. Șoferii își primesc banii într-un depozit și au dreptul la o anumită cotă din nota de plată, restul rămânând companiei. Compania nu lucrează cu companii de taxi obișnuite, ci cu companii de transport și cu șoferi individuali. Șoferii înscriși în aplicație pot munci când vor și cât vor.