Începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom și Cosmote România vor comunica sub același brand: Telekom România, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom România Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom România Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
Cel mai mare rebranding din istoria telecomului local, transformarea cunoscutelor branduri Cosmote şi Romtelecom în „T“ după numele gigantului Deutsche Telekom, a intrat în linie dreaptă. Sâmbătă 13 septembrie începe oficial campania de comunicare şi una dintre cele mai mari transformări operaţionale din istoria de business a României.
Această schimbare va însemna o noua experienţă, construită în jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate:
• magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
• un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Clienții Romtelecom și Cosmote România se vor bucura de o experiență nouă și fascinantă, o dată ce trecerea la “T” va fi incheiată. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme și nu vor necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.