Trăim vremuri în care socializarea trebuie să facă parte din viața noastră. Foarte multe companii încep să pună un preț cât mai mare pe interacțiunea dintre oameni, și stabilirea unor noi relații între aceștia.
La acest lucru s-a gândit și gigantul Coca-Cola, atunci când a luat hotărârea de a inventa un dop mai puțin obișnuit pentru celebra băutură carbogazoasă vândută la pet-uri de 0,5l. Sticla de Coca-Cola denumită “The Friendly Twist”, datorită acestui dop o face unică: ea poate să fie desfăcută numai cu ajutorul unei alte sticle identice!
Desigur o persoană poate cumpăra două astfel de sticle de băutură răcoritoare, însă experimentul realizat de către cei din compania americană care au instalat într-o universitate din SUA un frigider cu sticle de Coca-Cola, a scos la iveală faptul că tinerii au ales să socializeze încercând să-și deschidă reciproc sticlele, decât să cumpere câte 2 astfel de produse.
Din punctul meu de vedere, este un experiment reușit, și abia aștept să apară și la noi astfel de sticle!