Noua reclamă Apple, la fel ca şi anul trecut, reuşeşte să intre în sufletul nostru

Noua reclamă Apple, la fel ca şi anul trecut, reuşeşte să intre în sufletul nostru

author
1 minute, 15 seconds Read

Nu e un lucru uşor să pătrunzi în sufletul omului şi mai ales să scoţi în evidenţă că este bine să îţi petreci mult timp pe laptop sau pe telefon.

Noua reclamă Apple, la fel ca şi anul trecut, reuşeşte să intre în sufletul nostru

Anul trecut cei de la Apple au avut o provocare mare, pentru că au fost obligaţi să scoată în evidenţă aspectele pozitive, pentru care, în special tinerii, nu-şi mai pot dezlipi ochii de la telefon indiferent dacă sunt sărbătorile şi sunt atâtea moduri prin care te poţi relaxa si distra. Partea fascinantă este că au şi reuşit, iar rezultatul a fost incredibil.

La finalul acestui an Apple a reuşit să atragă din nou atenţia şi să scoată în evidenţă că est o perioadă în care trebuie să dăruieşti şi să te implici pentru a face alţi oameni fericiţi. În acest an reclama poartă numele de The Song şi urmăreşte o tânără domnişoară în timp ce transpune o înregistrare de pe un disc de vinil cu bunica ei.

Tânăra mixează aceste acorduri cu propria ei interpretare. La finalul reclamei, când bunica ascultă interpretarea este complet emoţionată şi plăcut surprinsă.

Interesant este că în acest spot şi de asemenea şi în cel de anul trecut, produsele Apple nu sunt în centrul atenţiei ci povestea.

Ceea ce transmite Apple de fapt este, că pentru o poveste frumoasă şi emoţionantă ai nevoie de Apple pentru a reuşi.

Similar Posts