Metode de promovare in perioade de criza

In perioadele dificile sau de criza, foarte multe companii se concentreaza pe ideea de supravietuire si uita de promovare. Este o pozitia partial corecta deoarece publicul tinta poate uita brandul respectiv iar, ulterior depasirii situatiei dificile, se poate orienta catre unul dintre concurentii care a fost vizibil intreaga perioada.

Pentru a pastra echilibrul, o companie poate apela la mijloace de promovare ieftine dar care asigura o vizibilitate sporita, imbinand prezenta on-line cu cea offline.

Promovarea offline

Pentru prezenta offline iti recomandam doua sisteme speciale de expunere: casetele textile luminoase si steagurile vela.

Casetele luminoase textile

Pentru promovarea offline, casetele luminoase textile reprezinta o optiune extrem de inteleapta. Ele reprezinta un sistem de promovare modern, ce oferta vizibilitate, atragand atentia clientilor. Culorile vii datorita printului de panza backlit premium, consumul scazut al iluminarii LED, posibilitatea de montare rapida (in maxim 5 minute, fara a necesita cunostinte tehnice sau instrumente de lucru speciale), dimensiunea medie si mare de afisare, fara cute sau alte imbinari vizibile reprezinta doar catre dintre principalele avantaje ale acestora. In plus, ai posibilitatea de a schimba usor printul atunci cand ai o noua campanie de promovare. Iti recomandam plasarea lui in supermarket-uri si hipermarket-uri care vor ramane deschise indiferent de perioada dificila prin care trecem. Poti semnaliza o promotie a unui produs existent in respectivul magazin sau a unui serviciu de interes.

Steagurile Vela

Steagurile vela sunt ideale pentru a fi plasate la intrarea intr-un magazin alimentar cu scopul a scoate in evidenta un anumit produs pe care clientii il pot achizitiona. Sunt realizate din materiale textile de calitate si cadre de aluminiu rezistente si usoare. Se gasesc in dimensiuni variate astfel incat pot fi vizibile si de la distanta. Rezista, fara probleme, la intemperii.

In cazul in care nu ai un produs a carui vizibilitate sa o cresti pentru a fi achizitionat din magazin ci oferi un serviciu poti alege sa personalizezi cele doua sisteme cu un mesaj motivational alaturi de logo-ul si motto-ul tau. Astfel, in mintea oamenilor se va crea o legatura cu afacerea ta si te vor cauta in mediul on-line pentru a afla mai multe informatii despre activitatea pe care o desfasori.

Promovarea on-line

Mediul on-line este foarte activ in aceasta perioada deci este timpul care afacerea ta sa fie vizibila. Poti gasi noi clienti care sa achizitioneze imediat sau poti construi o strategie pe termen mediu astfel incat, dupa incheierea pandemiei si reinceperea activitatilor, sa stii ca te afli printre alegerile potentialilor tai clienti.

Muta-te in on-line

O mutare inteleapta este realizarea unui site de prezentare in cazul in care inca nu beneficiezi de unul sau integrarea unui magazin on-line in cadrul acestora. Contracteaza serviciile SEO Bucuresti moderne ale unei firme serioase si ofera potentialilor tai clienti posibilitatea de a se bucura de ofertele tale chiar daca nu pot veni fizic in magazinul sau la sediul tau. Fii creativ si acest lucru te va ajuta, cu siguranta, sa te diferentiezi.

Prezenta social media

Alege sa fii cat mai prezent pe retelele de socializare. Comunica zilnic. Nu folosi strict mesaje de vanzare si pune accent pe elementele sociale si emotionale. Imbina cu intelepciune cele doua laturi. Daca iei o pauza de la aceste activitati este posibil sa apara indoieli cu privire la continuitatea activitatii tale, lucru ce nu ar fi deloc benefic mai ales intr-o perioada de criza. Ofera informatii, creaza campanii voluntare sau scoate in evidenta utilitatea produselor sau serviciilor oferite. Intr-o perioada de distantare sociala alege sa fii aproape de publicul tau tinta…chiar si la nivel virtual.

 

Astfel, desi traversam o perioada dificila, este important ca afacerea ta sa ramana in mintea oamenilor astfel incat, atat pe termen scurt cat si pe termen mediu si lung ei sa iti ramana aproape si sa ii convertesti in clienti. Imbina prezenta on-line cu cea offline pentru rezultate maxime. Toate strategiile prezentate implica minime costuri dar aduc beneficii multiple.