În România anului 2014 mai există încă drumuri de pământ pe care circulă mașinile

În România anului 2014 mai există încă drumuri de pământ pe care circulă mașinile

author
1 minute, 20 seconds Read

Cu toate că Compania de Drumuri şi Autostrăzi va avea în 2015 un buget de 6,11 miliarde lei, acesta fiind mai mare decât în anii precedenți, în România mai există încă drumuri naționale neasfaltate.

În România anului 2014 mai există încă drumuri de pământ pe care circulă mașinile

Este vorba despre DN 24 C Rădăuţi Prut-Manoleasa, care la momentul actual reprezintă singurul drum național neasfaltat din România. Și asta în 2014!

Încă din 2013 Premierul Victor Ponta a cerut să fie alocate fonduri pentru asfaltarea DN 24C Manoleasa-Rădăuți-Prut, spunând că acesta arată mai rău decât Via Appia pe vremea romanilor.

“Pietruit?! Ca pe vremea romanilor! Via Appia cred că arăta mai bine decât arăta drumul ăla pe care ne chinuim acum să-l deszapezim. Și să aveti grijă acum, când facem bugetul, să asfaltăm drumul ăla național. E de râsul lumii în secolul XXI să avem drum național care duce și spre vamă neasfaltat”, a spus Ponta în 2013.

Credeți că de atunci s-a rezolvat ceva? Absolut nimic. Deocamdata se încearcă efectuarea unor expertize. Apoi urmează celebrele deja studii de fezabilitate. Și abia apoi asfaltarea. Poate la următoarele alegeri.

“Am prevăzut bani în bugetul companiei să începem să facem expertize. (…) Este un mic pas, nu putem să alocăm deocamdată în buget sume de bani (pentru asfaltare, n.r.) pentru că nu avem în acest moment nici studii de fezabilitate, nici expertize făcute”, a declarat Alexandru Năstase, şeful Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, la dezbaterile din Parlament privind bugetul de anul viitor al CNADNR.

Similar Posts