Ghid incepatori pentru SMS Marketing

author
2 minutes, 30 seconds Read

Consumatorii devin din ce in ce mai confortabili sa interactioneze cu companiile pe dispozitivele lor mobile. Marketingul prin SMS este cea mai buna solutie!

Au trecut vremurile marketingului pe un singur canal. In schimb, marketerii au acum acces la mai multe puncte de contact pe diverse canale. Si clientii se asteapta ca si companiile sa le foloseasca pe toate pentru a oferi cea mai buna experienta. SMS Marketing poate fi o completare eficienta a marketingului social, permitand in a ajunge la clienti – si potentiali clienti – in timp real, cu mesaje tintite si eficiente. Unlimited SMS este un serviciu foarte des accesat datorita avantajelor sale.

Marketingul prin SMS este practica de a trimite mesaje de marketing prin mesaj text. Este o forma de marketing care necesita abonarea persoanelor de contact. Acest lucru il diferentiaza de marketingul social, in care marketerul posteaza continut public pe care oamenii pot alege sa-l aprecieze sau sa il urmareasca.

Tipurile comune de exemple de marketing prin SMS includ:

  • promotii personalizate
  • oferte sau reduceri
  • remarketing
  • sondaje

Consumatorii devin din ce in ce mai confortabili sa interactioneze cu companiile pe dispozitivele lor mobile. In multe cazuri, se asteapta sa poata ajunge la companii prin mesaje sau mesaje text. Asa ca nu este surprinzator faptul ca si in ianuarie 2020, inainte ca virusul COVID-19 sa schimbe modul in care intreprinderile interactioneaza cu clientii, mai mult de jumatate dintre comerciantii cu amanuntul din SUA planuiau sa-si mareasca investitiile in marketing digital in mesagerie si SMS. Pana in iunie 2020, acest numar a crescut la 56%, depasind orice alta zona pentru potentiale investitii.

Serviciul pentru clienti prin SMS Gateway este practica de a servi clientii prin mesaje SMS, permitandu-le sa „vorbeasca” cu agentii de servicii pentru clienti prin mesaje text. Mesajele mobile de afaceri globale au crescut cu 10% in 2020, ajungand la 2,7 trilioane de mesaje. SMS-urile au reprezentat 98% din acest trafic de mesagerie, iar sectorul de retail a reprezentat 408 miliarde din aceste mesaje.

Comerciantii cu amanuntul foloseau in principal mesajele pentru:

  • confirmari de comanda
  • notificari de expediere
  • informatii de urmarire
  • actualizari de livrare

Toate aceste functii se incadreaza sub umbrela mai mare a serviciului pentru clienti SMS. Pana in 2025, 80% dintre organizatiile de servicii pentru clienti vor folosi SMS-uri si mesagerie, mai degraba decat aplicatii native. Clientii percep aceste mesaje SMS de serviciu ca fiind cele mai valoroase trimise de companii. Mementourile pentru intalniri, actualizarile de livrare si confirmarile rezervarii se claseaza toate peste reducerile de produse sau servicii in ceea ce priveste valoarea perceputa. Asta inseamna ca, daca se intentioneaza sa se includa marketing prin mesaje text, este o idee buna sa se includa si serviciul pentru clienti prin SMS. Clientii sunt mai probabil sa ramana abonati la mesajele SMS atunci cand vad valoare reala in mesajele trimise.

Desigur, serviciul pentru clienti prin SMS nu se refera doar la aceste confirmari sau memento-uri automate. De asemenea, implica posibilitatea clientilor sa discute direct cu reprezentantii serviciului pentru clienti folosind mesaje text unu-la-unu. Exista de asemenea, anumite aplicatii ce pot ajuta companiile in dezvoltarea acestei strategii de marketing.

Similar Posts