Dove Real Beauty Sketches este un film de scurt metraj produs în 2013, ca parte a campaniei Dove. Scopul filmului este de a arăta că femeile sunt mai frumoase decât cred ele că sunt, prin compararea autodescrierilor cu unele realizate de străini.
Pentru a aprinde o conversație la nivel mondial cu privire la definiția frumuseţii, Dove a lansat acest film despre modul în care se văd femeile. Filmul are 64 de milioane de vizualizări la nivel mondial și a câștigat Marele Premiu de titan de la Lions.
În înregistrarea video, produsă de agenţia de publicitate Ogilvy & Mather, mai multe femei se descriu unui artist care le schițează portretul. Aceleași femei sunt apoi descrise de străinii cu care s-au întâlnit în ziua precedentă. Schițele sunt comparate, iar diferențele crează reacții puternice atunci când sunt arătate femeilor.
Femeile selectate au fost rugate să vină la o crescătorie din San Francisco, dar nu li s-a comunicat motivul. Zamora a schițat două desene cu fiecare femeie: una pe baza autodescrierii şi una pe baza descrierii facute de străini. Totul a fost înregistrat, iar rezultatele s-au transformat într-un film de şase minute, intitulat Dove Real Beauty. O versiune mai scurtă de trei minute a fost, de asemenea, lansată.
În toate cazurile, schiţa realizată după descrierea străinilor este mai măgulitoare, și mai precisă, decât autodescrierea.