Dacă găsiți site-urile de socializare precum Facebook şi Tweeter prea copleșitoare, vă puteți reorienta către o nouă rețea socială care are scopul de a face comunicarea mult mai simplă.
Emojili, va fi lansat în cursul acestui an şi va permite utilizatorilor să comunice doar cu ajutorul caracterelor Emoji. Sunt deja peste 10.000 de oameni care s-au dovedit a fi interesaţi de aceasta aplicaţie.
Un studiu din aprilie a constatat că, cuvântul trend până în prezent, este emoticons.
Acestea sunt mici imagini digitale folosite pentru a exprima o idee sau emoție în comunicarea electronică .
Cuvintele și frazele au fost smulse din rândul milioanelor de utilizatori on-line în blog-uri și mass-media, la nivel mondial.
Site-ul a fost creat de către londonezi Matt Gray și Tom Scott, care spun că au fost inspiraţi de Yo, care permite utilizatorilor să trimită pur și simplu cuvântul Yo.
Cu toate acestea, cei doi au refuzat până acum să spună exact modul în care aplicația va funcționa.
Deoarece Emoji trebuie să fie afișate pe dispozitive diferite, ele sunt controlate strict de către Unicode Consortium. În prezent, lista de caractere conține zeci de chipuri de oameni care par a fi de culoare albă şi doar două dintre simboluri par a fi din Asia și nici unul nu este negru.
Emoji au fost inițial populare în Japonia, și utilizate pe scară largă on-line. Cu toate acestea, în ultimii ani, acestea au devenit extrem de populare în toată lumea.
Icoanele sunt standardizate și includ unele specifice a culturii japoneze, cum ar fi om de afaceri, o fată purtând o mască de faţă, o floare alb folosită pentru a desemna “temele geniale” sau un grup de emoji reprezentând alimente populare: fidea ramen, dango , Onigiri, curry japonez și sushi.