Atunci când intri pe o piaţă bine dezvoltată, cu concurenţi puternici trebuie să faci ceva diferit pentru a te face remarcat.
Compania israeliană Super-Pharm a reuşit să se afirme printr-o promovare unică, de succes. Acestia, în loc să convingă cumpărătorii că barbieritul cu lamele produse de ei va fi curat şi nu va irita, au avut o abordare unică prin care, un barbat israelian în vârstă de 44 de ani a renunţat la barba pe care o avea de 14 ani.
Barba pentru bărbaţi este ca o pătură de securitate, la oferă acestora încredere, astfel că, Amit spune că se simte ca și cum el pierde o parte din încredere și din autoritate.
Din fericire sub barbă se ascundea un bărbat frumos care arată acum, cu 10 ani mai tânăr. Familia este şi ea de aceeaşi părere, reacțiile acesteia fiind de nepreţuit. Tatăl său nici măcar nu îl recunoaşte, fiica lui îl vede ca pe “un nou tată” iar soţia lui este emoţionată până la lacrimi.
O promovare care într-adevăr face diferenţa!