Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari

Fotograful Jamie Beck şi designerul Kevin Burg au folositun tip relativ nou de artă, pentru a promova ramele deochelari Giorgio Armani.

Spotul cuprinde o serie de imagini diferite faţă de cele cu care noi eramobişnuiţi, imagini GIF care ne arată cât de important este să ai ochelariipotriviţi şi cât de mult pot schimba aceştia felul în care vezi lumea.

Seria de imagini numite „Seeing New York through my Giorgio Armanilenses” sunt realizate prin lentilele unei perechi de ochelari GiorgioArmani, completate cu efecte de mişcare greu de ratat, atrăgând atenţiaprivitorului şi astfel, impactul de marketing este unul extrem de ridicat.

Prin intermediul acestora se prezintă beneficiile ochelarilor cu ajutorul unuicontrast foarte mare într-o lume văzută bruiat şi una văzută clar prinprisma ochelarilor.

Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari

Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari

Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari

Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari

Cel mai bun spot publicitar pentru rame de ochelari