Termenul de comert electronic se refera la procesul de cumparare si vanzare de bunuri si servicii online, desi in ultimii ani experienta de cumparaturi s-a extins dincolo de aceasta. De exemplu, comerciantii cu amanuntul, care au o locatie fizica pot incorpora comertul electronic, permitand clientilor sa navigheze online si sa ridice produsele din magazin.
Pe langa faptul ca le permite comerciantilor cu amanuntul sa deserveasca mai bine clientii existenti, facilitand cumparaturile pentru acestia, un magazin online le poate permite companiilor sa gaseasca clienti noi, fara nevoia de a intra fizic in sediu sau un magazin. Comerciantii cu amanuntul independenti, intreprinderile mici si corporatiile mari pot beneficia cu totii de incorporarea comertului electronic in strategia lor de afaceri.
Ca orice tehnologie digitala, comertul electronic a continuat sa avanseze rapid. Incepand cu anii 1990, comertul electronic a inceput sa vizeze o piata de consum, iar comerciantii cu amanuntul online au inceput sa apara. Acum, aproape orice proprietar de afaceri sau antreprenor poate crea un magazin online in cateva minute.
O agentie de marketing de comert electronic ajuta companiile de comert electronic cu strategii cuprinzatoare de marketing digital sa-si accelereze acoperirea digitala prin campanii personalizate, continut de calitate, automatizare si o abordare multicanal pentru a creste vanzarile si conversiile.
De asemenea, aduc perspective noi, idei proaspete, expertiza tehnica cu o gama larga de servicii de care are nevoie o afacere de comert electronic.
Cu o echipa interna, este cel mai probabil sa intalniti idei repetate. Dar o agentie de marketing electronica independenta va poate oferi o perspectiva diferita si poate pune in comun idei si strategii promotionale inedite care ar fi putut fi trecute cu vederea.
Atunci cand lucrati cu o agentie de comert electronic care a lucrat cu clienti din aceeasi industrie, profitati de expertiza si de cele mai bune practici ale acestora pentru a va ajuta compania sa fie in top.
Cele mai bune agentii de marketing sunt actualizate cu cele mai recente instrumente si tehnologii pentru a-si ajuta clientii sa-si extinda eforturile de marketing. Majoritatea companiilor considera ca este dificil sa investeasca in instruire si implementare de noi instrumente pentru echipa lor interna. Mai mult, nu se poate determina rata de succes in timpul unei astfel de strategii.
Cu o agentie de marketing cu servicii complete, puteti avea acces direct la produse noi de pe piata. Ei inteleg ce functioneaza si ce nu si pot oferi recomandari personalizate care sa corespunda cerintelor voastre de afaceri. Acest lucru economiseste timp si creste productivitatea de marketing.
Instrumentele de automatizare, optimizarii SEO, instrumentele de cercetare a continutului, toate sunt strategii de creare magazine online la cheie cu posibilitati nelimitate si functionalitati avansate, la preturi limitate. De asemenea, o agentie poate face campanii ultraspecifice pe Google, Facebook si Instagram. Toate aceste lucruri pot fi considerate o investitie pentru a va dezvolta afacerea in mai multe directii.
Costul operational al unui sistem de marketing intern poate fi convingator in stadiile initiale, dar pe termen lung, poate fi surprinzator pentru antreprenori din punctd e vedere al preturilor.
O agentie de comert electronic poate fi o solutie unica pentru toate nevoile voastre in toate fazele afacerii, deoarece exclude eforturile inutile si irosirea resurselor disponibile. Angajarea unei agentii de marketing pentru comert electronic elimina costurile ascunse recurente ale abonamentelor la instrumente, dar si in domenii precum asistenta medicala, salarii, recrutare si taxe.
La fel ca angajarea unui contabil care sa se ocupe de toate taxele si depunerea de dosare pentru a va elibera de aceste probleme ale companiei, un parteneriat cu o agentie de marketing pe baza de contract pentru va va elibera de problemele legate de generarea de clienti potentiali sau de oricare dintre obiectivele de marketing propuse in executarea eficienta a sarcinilor cu expertiza fara a face compromisuri la buget.
O agentie de marketing electronic la scara larga va acoperi totul pentru voi – de la planificarea strategiei voastre de marketing eCommerce, analiza tendintelor, crearea de campanii de vanzari, pana la conducerea si monitorizarea echipei dedicate de experti la o cota mult mai mica.
In cele din urma, va economiseste timpul si resursele atat de necesare pentru a va conduce afacerea si a o duce la urmatorul nivel.
Gestionarea campaniilor platite este o sarcina destul de dificila, care necesita implicarea expertilor. O campanie PPC de succes inseamna multa munca chiar si dupa ce reclamele sunt configurate. Anunturile trebuie monitorizate si optimizate in mod regulat pentru a obtine cele mai bune profituri. Cand angajati o agentie de marketing pentru comertul electronic, expertii angajati aici striu de ce este nevoie pentru a profita la maximum de cheltuielile publicitare. Asta inseamna ca veti economisi mult timp si bani.
Agentia va va ajuta sa identificati cuvintele cheie potrivite, sa efectuati o analiza aprofundata a concurentei si sa configurati pagini de destinatie actionabile care se potrivesc cu anuntul vostru. O agentie care a lucrat in principal cu mai multi clienti de comert electronic poate intelege clar cum experienta utilizatorului joaca un rol esential in luarea deciziilor. Ei inteleg diferitele norme pentru redirectionarea reclamelor, reclamelor grafice sau retelelor sociale – dimensiunea pixelilor, lungimea videoclipului, design/copie intuitiv si alti factori interesanti. Lasati aceste aspecte in seama lor si vedeti cum aduc la viata magazinul online.
Este important sa faceti cercetari aprofundate cu privire la tendintele existente in industrie inainte de a crea orice strategie de marketing. O intelegere clara a concurentilor si a practicilor de piata este o necesitate pentru a lansa o campanie de succes.