Iată alimentele care îţi încetinesc metabolismul. Tu le cunoști?

0
35

De multe ori în ciuda faptului că mâncăm regulat şi avem grijă la ce mâncăm tot nu reuşim să scăpăm de grăsimea din jurul abdomenului, fapt care ne frustrează dar ne ridică un semn de întrebare în acelaşi timp. Unde greşim ?

Poate ar fi bine să revizuim alimentele pe care le consumăm şi să le eliminăm din dieta noastră pe acelea care ne încetinesc metabolismul.

Cerealele rafinate
Experţii recomandă evitarea cerealelor rafinate şi alegerea celor integrale în loc. Potrivit unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition alegerea unor cereale integrale va determina organismul să stocheze mai puţine calorii ceea ce face metabolismul să devină activ. Cu cât carbohidraţii sunt mai simpli (exemplu: pâine albă, orez alb sau paste) cu atât îi este mai uşor organismului să le descompună, ceea ce înseamnă că metabolismul tău nu trebuie să lucreze la fel de mult.

Iaurtul simplu
Înlocuieşte iaurtul simplu cu cel grecesc datorită conţinutului bogat de proteine şi probiotice. Evită iaurturile cu fructe sau arome, întrucât conţinutul ridicat de zahăr şi carbohidraţi al acestora creează nevoia de dulce.

Mâncărurile bogate în zahăr
În ciuda a ceea ce ai putea crede un bol de cereale şi un pahar de suc de portocale la micul dejun conţin deja prea mult zahăr pentru corpul tău, ceea ce duce la încetinirea metabolismului. Un pahar de suc de portocale poate conţine până la 22 de grame de zahăr, în timp ce un bol de lapte cu cereale are peste 20 de grame de zahăr.

Sarea de mare fără iod
Alege sarea cu iod întotdeauna datorită efectului benefic asupra tiroidei şi a faptului că îţi poate accelera şi metabolismul. Când organismul nu primeşte aportul necesar de iod, funcţiile glandei tiroide sunt afectate, iar corpul nu poate arde grăsimi la fel de eficient.

Margarina
Margarina conţine grăsimi nesaturate, care îţi pot încetini metabolismul. Potrivit studiilor efectuate la Wake Forest University animalele care erau hrănite cu grăsimi nesaturate luau mai mult în greutate decât cele care primeau grăsimi monosaturate.

Cartofii prăjiţi
Potrivit cercetătorilor există o strânsă legătură între cartofii prăjiţi şi obezitate. Dacă vrei să ai o siluetă de invidiat redu consumul de cartofi prăjiţi cât mai mult sau chiar elimină-l din dietă.

Batoanele cu musli
Deşi este considerat un aliment sănătos, batonul cu musli este în spatele unui metabolism încet. În ciuda faptului că fulgii de ovăz sunt benefici şi contribuie la reducea presiunii arteriale şi a colesterolului, conţinutul ridicat de zahăr, fructoza şi conservanţii pot avea un efect negativ asupra metabolismului.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here