Șase exerciţii care te vor ajuta să scapi de celulită în două săptămâni

0
16

Celulita apare când ai prea multă grăsime corporală fără a avea un tonus muscular bine definit. Pentru “a ataca” problema cu rezultate trebuie să adopţi pe lângă un program de nutriţie şi multă mişcare.

Exerciţiile pe care ţi le propunem mai jos sunt simple şi uşor de urmat, iar dacă, îţi găseşti puţin timp în rutina ta zilnică pentru a le face, vei vedea rezultatele în cel mai scurt timp.

Exerciţiul 1
Staţi pe partea dreaptă și vă sprijiniţi-vă pe antebraț. Ridicați piciorul stâng aproximativ 10-30 de centimetri de pe podea. Ţineţi-l în această poziție timp de 5 secunde, apoi coborâți încet. Repetați cu celălalt picior.
Se vor face 2 seturi de câte 12 repetări pentru fiecare picior.

Exerciţiul 2
Puneți-vă mâinile pe podea și adoptaţi aceeași poziție ca și cum aţi face flotări. Îndoiţi apoi piciorul drept și aduceți genunchiul către burtă. Îndreptaţi apoi piciorul şi ridicaţi-l la 13-20 de centimetri de podea. Repetați cu piciorul stâng.
Se vor face 3 seturi de câte 8 repetări.

Exerciţiul 3
Luați o ganteră, ţineţi spatele drept şi picioarele îndepărtate. Trageţi aer în piept şi începeți să îndoiţi încet genunchii. Coborâți până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Expiraţi şi începeţi să vă ridicaţi.
Se fac câte trei seturi a 20 de repetări.

Exerciţiul 4
Luați o ganteră în fiecare mână. Din poziţia drept, începe să îţi îndoi încet torsul, menţinând spatele drept şi Începeți să vă îndoiți încet torsul superior, menținând spatele drept. Braţele vor atârna în faţă. Înclinați-vă cât mai jos posibil, apoi reveniți treptat la poziția de pornire.
Se vor face 5 seturi a câte 12 repetări.

Exerciţiul 5
Stați în genunchi, puneți-vă mâinile pe podea şi ţineţi-vă brațele drepte. Începeți să ridicați încet un picior, ținându-vă spatele drept. Ridicați piciorul cât mai înalt și ţine-l sus pentru câteva secunde, apoi reveniți la poziția de pornire. Continuați să repetați exercițiul, alternând între piciorul stâng și drept.
Se vor face 2 seturi a câte 15 repetări fiecare.

Exerciţiul 6
Depărtaţi picioarele, apoi îndoiţi genunchii cu mâinile în spatele capului. Săriți cu forță, aruncând brațele și picioarele în afară. După ce picioarele dumneavoastră ating din nou podeaua, reluați poziția inițială.
Se vor face 2 seturi a câte 20 de repetări fiecare.

Exerciţiile se vor face de-a lungul a două săptămâni, câte două zile consecutiv cu o zi pauză.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here