Angajaţii unui birou din Japonia vin cu animalele de companie la serviciu pentru a-și diminua stresul

0
14

Japonezii sunt cunoscuţi pentru orele îndelungate pe care le petrec la birou, aceştia făcând nu de multe ori ore suplimentare.

Pentru a reduce stresul în rândul angajaţilor săi şi pentru a le stimula creativitatea, administratorul unui firme de IT din Japonia, s-a gândit să îi lase pe angajaţii să îşi aducă la serviciu animalele de companie.

Aşa se face că 9 pisici drăgălaşe şi amuzante au devenit colegi de muncă cu stăpânii lor, jucându-se şi dormind printre calculatoare şi prin birouri.

Hidenobu Fukuda administratorul societăţii a introdus politica referitoare la accesul pisicilor în birouri în anul 2000 la solicitarea unui angajat şi de atunci se pare că are succes. “Ofer şi 45 de dolari pe lună celui care salvează o pisică de pe străzi” a adăugat el.

Faptul că ai un birou plin de feline poate să aibă şi unele efecte negative: câteodată pisicile calcă pe telefon în mijlocul conversaţiei şi o întrerup sau pot să întrerupă curentul când calcă pe butonul de ON/OFF al întrerupătorului, însă spun angajaţii aceste neajunsuri nu mai contează când le vezi cât de drăgălaşe şi jucăuşe sunt.

Şi alte companii japoneze au început să adopte această politică pentru a reduce stresul şi anxietatea din rândul angajaţilor lor.

La sediul Oracle Japonia, un câine pe nume Candy este, potrivit site-ului companiei, cel care îi întâmpină pe oaspeţi. Candy este al patrulea câine al companiei, după o tradiţie începută în 1991 şi are în prezent cont de Twitter şi de Instagram.

O altă companie, Pasona Group a adus două capre în 2011 şi două alpaca în 2013, tot pentru angajaţii lor în scopul reducerii stresului.

De altfel în Tokyo se află peste 60 de cafenele pentru pisici unde iubitorii de feline se pot întâlni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here