9 sfaturi de care trebuie să ţineţi seama dacă vreţi să slăbiţi

0
77

Dacă v-aţi săturat de ţinut diete fără niciun rezultat poate că ar fi timpul să reconsideraţi obiceiurile pentru că odată ce aţi reuşit să scăpaţi de kilogramele în plus acestea să nu revină.

tips-to-lose-weight

Începutul procesului de slăbire
De obicei în curele de slăbit suntem învăţaţi să ne numărăm caloriile. Dacă reduci consumul de calorii şi creşti activitatea organismului vei începe să slăbeşti.

Însă, pentru a reduce din greutate trebuie să normalizăm consumul zilnic de carbohidraţi. Astfel va trebui să consumăm mai multe grăsimi şi proteine şi mai puţin carbohidraţi.

Somonul, sardinele, heringul, nucile, avocado, carnea, ouăle vă vor echilibra conţinutul de acizi graşi omega 6 şi omega 3 din organism, fapt care va duce la normalizarea secretiei hormonului insulina şi va opri procesul de acumulare active a grăsimii.

De ce este greu să renunţi la dulciuri?

În acele situaţii în care simţiţi disconfort din cauza variaţilor bruşte ale nivelului de zahăr din sânge- ameţeală, slăbiciune – apare dorinţa de a mânca imediat ceva dulce. Acesta este un semn că nivelul hormonului insulina nu este în regulă.

Singura soluţie de a scăpa de acesta dorinţă este trecerea la o alimentaţie corectă, în timpul căreia organismul va primi cantităţi suficiente de microelemente de care are nevoie. Este important să consumaţi des legume verzi şi broccoli, care conţin crom. Aceasta va reduce pe cale firească dorinţa de a mânca dulciuri.

Cum să mănânci sănătos chiar dacă este încărcat la serviciu?
Procură-ţi alimentele cu o săptămână înainte, şi fă-ţi meniul pentru fiecare zi. Separă porţiile pentru micul dejun, prânz, cină. Cu un pic de disciplină nu vei mai mânca nimic între mese.

Pune telefonul să vibreze la fiecare 4 ore pentru a-ţi aminti că trebuie să iei masa. Astfel, organismul nu va mai duce lipsa de substanţe nutritive şi se va dezobişnui să facă rezerve.

De asemenea este important să consumaţi multă apă şi să vă hidrataţi.

Exerciţiile fizice sunt deosebit de importante în cadrul unei diete dacă sunt făcute cu regularitate. Mai bine să faci măcar 30 de minute de mişcare zilnic decât să te suprasoliciţi de două ori pe săptămână.

Învăţaţi-vă să mâncaţi mâncare gătită. Pregătiţi peste, carne, legume la cuptor şi asezonaţi-le cu salate. Disciplinaţi-vă să renunţaţi la acele lucruri care nu fac bine dietei dumneavoastră chiar dacă se număra printre mâncărurile preferate.

Dependenţa de mâncare chiar există. De fiecare dată când mâncaţi peste măsură, creierul reţine asta, iar data viitoare când veţi renunţa la desert dopamina nu se va secreta şi veţi simţi un disconfort. Luptaţi împotriva poftelor de moment până când vor dispărea reacţiile negative ale organismului.

Înconjuraţi-vă de oameni care să vă susţină în procesul de slăbire. Nu aveţi nevoie de oameni care să vă descurajeze la fiecare pas şi care să vă repete cât de greu este să slăbeşti.

Slăbirea presupune disciplina. Renunţaţi la excesul de dulciuri, de fast food şi alcool şi veţi vedea rezultate în cel mai scurt timp.

Schimbarea e în noi, aşa că trebuie să fim optimişti, să ne propunem un ţel şi să îl urmăm cu zâmbetul pe buze în ciuda zilelor dificile pe care s-ar putea să le avem.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here