Cum să faci biscuiţi cu fulgi de ovăz, fructe şi seminţe de chia. Un desert sănătos şi energizant

0
116

Biscuiţii de mai jos nu conţin zahăr şi sunt o variantă sănătoasă a unui desert uşor, sau pot să înlocuiască cu succes o gustare în timpul zilei .

biscuiti-cu-seminte

Pentru prepararea delicioşilor biscuiţi ai nevoie de:

2 banane foarte bine coapte
2 piersici foarte bine coapte
1 linguriţă seminţe de chia
1 linguriţă zeamă de lămâie
130 grame fulgi de ovăz

Pentru a prepara delicioşii biscuiţi curăţaţi bananele de coajă şi rupeţi-le în bucăţi. Bananele se aşează într-un bol mai încăpător şi se pisează cu furculiţa.

Se adăugă piersicile rase pe răzătoarea fină se amestecă cu zeamă de lămâie şi se omogenizează cu bananele.

Se adaugă apoi seminţele de chia, amestecându-se treptat pentru a se încorpora în compoziţie.

Ulterior se adăugă fulgii de ovăz şi se amestecă uşor cu lingura/spatula.

Se tapetează tava de copt cu hârtie, apoi se ia cu linguriţa câte un pic din compoziţie şi se pune pe hârtie.

Tava cu biscuiţii se introduce în cuptor la foc moderat (180 grade) până se rumenesc frumos şi ajung la consistenţa dorită (dacă sunt lăsaţi mai puţin, vor fi mai moi şi gumoși, iar dacă sunt lăsaţi mai mult, vor deveni uşor crocanţi şi mai uscaţi).

Se lasă la răcoare pentru 5 minute, după care se scot din tava şi se aşază pe un grătar, la răcit.

Se servesc imediat, sau se păstrează în cutii închise ermetic până în momentul servirii.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here