Aceşti carbohidraţi pot fi aliaţii tăi în curele de slăbire!

0
44

De regulă când ţinem o cură de slăbire suntem tentaţi să eliminăm carbohidraţii din alimentaţie. Carbohidraţii se împart însă în două categorii: carbohidraţi buni și carbohidraţi rafinaţi care favorizează îngrășarea.
what do Complex Carbohydrates break down into
Carbohidrații buni oferă senzația de sațietate şi ne ajută să ardem cât mai multe calorii, nutriţioniştii susţinând că aceştia reprezintă o parte esenţială a alimentaţiei noastre. Prin acţiunea lor accelerează metabolismul ajutând organismul să elibereze acizi grași care facilitează în special arderea grăsimilor din jurul abdomenului.

Fibrele şi carbohidrații conținuți în aceste alimente cresc nivelul de sațietate, trimiţând către creier impulsuri care îl informează despre această stare, astfel încât creierul alungă senzaţia de foame.

Iată mai jos o prezentare a acestor carbohidraţi minune:

Fasolea, este atât consistentă cât și nutritivă. Ea este bogată în proteine, fiind deosebit de hrănitoare, însă pentru a avea efectele scontate se recomandă consumarea acestui aliment doar în stare fiartă fără a-l asocia cu grăsimi.

Cartofii, sunt o sursă importantă de proteine fiind recomandaţi personelor care vor să dea jos kilogramele în plus. Se recomandă consumarea cartofilor fierţi sau copţi.

Orezul integral este recomandat în cazul dietelor. Orezul este baza multor rețete orientale, fiind deosebit de apreciat bucătăria orientală.

Mazărea este prietena inimii, conţine multe vitamine de tip B, zinc, dar și o cantitate însemnată de fibre, ceea ce oferă o senzație de sațietate neobișnuită, acest lucru fiind ideal în cazul persoanelor care vor să reducă numărul porțiilor de mâncare.

Lintea ajuta la accelerarea metabolismului și la menținerea senzației de sațietate. Acesta este un aliment foarte concentrat, conținând doar o cantitate mică de apă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here