Vrei să te apuci de sport dar nu găseşti motivaţia necesară? Iată aici cum poţi începe!

0
58

De câte ori s-a întâmplat să te priveşti în oglindă şi să îţi spui că de luni de apuci de sport? Însă mereu găseşti altceva mai important de făcut şi neglijezi acest aspect important pentru sănătatea ta.

Photo credit: sirwiseowl via Foter.com / CC BY-NC-ND
Photo credit: sirwiseowl via Foter.com / CC BY-NC-ND

Iată aici câteva sfaturi prin care poţi începe procesul magic de a te menţine în formă. Trebuie doar să începi şi să creşti din ce în ce mai mult dificultatea exerciţiilor.

Poţi începe cu mersul pe jos

Mersul pe jos este o modalitate simplă și eficientă de a te menţine în formă şi de a te relaxa. Începe prin a face plimbări în jurul locuinţei şi ulterior creşte distanţa. Vei observa că ajungi să parcurgi distanţe lungi fără să simţi oboseala.

Joacă diverse sporturi
Suntem tentaţi să renunţăm atunci când intervine monotonia. Oricât de mult îţi place un sport dacă îl practici regulat doar pe acela începi la un moment dat să te plictiseşti. Încearcă să te înscrii la mai multe sporturi. Începutul este mai greu.

Ţine cont de capacitatea ta fizică
Forța în formarea muşchilor este importantă, dar nu este pentru toată lumea. Unii oameni se pierd printre toate aparatele dintr-o sală de sport şi renunţă destul de repede. Dacă eşti şi tu printre aceştia încearcă să faci exerciții cu greutatea ta corporală. Ele sunt la fel de eficiente și nu necesită un echipament special.

Fă cycling
Exerciţiile cardio sunt foarte importante. La aceste biciclete tu controlezi cu ce greutate să faci exerciţiile, cât de multe şi îţi poţi lua câte pauze vrei atunci când te simţi obosit.

Încerca yoga
Flexibilitatea corpului este adesea trecută cu vederea atunci când vrem să ne păstrăm în formă. Yoga este o modalitate foarte bună să faci muşchii frumoşi și flexibili. Începe cu cele mai simple ipostaze.

Înot
Înotul este o modalitate foarte bună și distractivă de antrenament. Aceasta îmbunătăţeşte circulaţia fără a pune presiune asupra articulaţiilor. Înotul este adecvat în special pentru cei care suferă de dureri de spate frecvente.

Urmăreşte clipuri video de antrenament
Acestea sunt extrem de motivante şi important este că poţi găsi o selecție largă de antrenamente pe YouTube în care poţi antrena întregul corp sau doar segmentele urmărite de tine.

Foloseşte-te de aplicații fitness
Tehnologia ne oferă o oportunitate excelentă prin care ne putem dezvolta singuri un program de instruire individuală.

Cel mai important este să începi şi să nu laşi nicio zi fără să faci puţină mişcare. Dacă întrerupi îţi va fi mai greu ulterior să te reapuci.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here