Un ghid de 90 de zile care te învață cum te poți menține sănătoasă şi strălucitoare

0
49

Cu toţii vrem să arătăm frumoși şi sănătoși. Oamenii atractivi sunt cei consideraţi sinceri, prietenoşi, fericiţi și creativi. În acelaşi timp şi aspectul este un punct important pentru fiecare dintre noi.

Photo credit: Blue Skyz Studios via Foter.com / CC BY-NC-ND
Photo credit: Blue Skyz Studios via Foter.com / CC BY-NC-ND

Pentru asta este nevoie de timp, efort și dăruire. Din păcate, această lume ocupată în care trăim face ca aceşti pași să fie extrem de dificil de urmat.

Olanda și Barrett au creat un program de 90 de minute prin care îţi poţi păstra frumuseţea fără să investeşti mult timp şi energie.

Iată de ce trebuie să ţii cont!

Încearcă să nu consumi mult alcool. Consumul excesiv de alcool dăunează pielii tale, îţi face părul să cadă și te face să arăţi obosit.

Riscurile pentru sănătate ale fumatului sunt cunoscute publicului larg. În cazul în care nu sunt suficiente pentru a te convinge să renunți, află aici încă câteva lucruri negative despre fumat: îngălbeneşte dinții, duce la îmbătrânire prematură,determină ochi umflaţi, riduri, degete galbene și lista poate continua.

Dieta este un alt aspect căreia trebuie sa îi acorzi o atenție specială. Avantajele alimentelor sănătoase, bine echilibrate nu pot fi supraevaluate.

Activităţi zilnice
În timp ce bei cantităţi mari de apă, necesare pentru corpul tău, poți adăuga, de asemenea fructe proaspete şi ierburi aromate în apă. În acest fel poți obține minerale şi vitamine necesare pentru organism.

Somnul este foarte important când vine vorba de sănătatea ta şi de aspectul tău fizic. După o zi lungă şi obositoare, corpul tău are nevoie de odihnă pentru a se revigora.

Ai grijă de igiena personală. Aceasta este o necesitate absolută pentru a te menține atractiv. De asemenea, ai grijă de igiena împrejurimilor tale. Menținerea acestora curate, ordonate îţi oferă o altă stare de spirit.

Pentru a avea o siluetă de invidiat asigură-te că vei consuma dulciurile şi alimentele grase în cantităţi mici. Asigură-te că incluzi o mulțime de fructe și legume verzi din dieta ta. Acestea îţi oferă un plus de vitamine, minerale și de nutrienţi fără a câştiga în greutate.

Activități săptămânale
Nu te spala în fiecare zi pe cap, corpul tău produce unele dintre cele mai bune uleiuri și substanțe nutritive necesare pentru a avea fire de păr puternice, lungi, iar pauzele dintre spălarea capului ajută la restaurarea lor. Mai mult, utilizează ulei de cocos pentru a menține părul neted şi hidratat.

Exerciții fizice sunt esențiale pentru un corp tonifiat şi atractiv. În plus, te fac mai puternic, reduc stresul și previn bolile.

Este o idee bună să te resfeţi cu o mască facială de casă o dată pe săptămână. Poți utiliza avocado, miere, lămâie sau alte alimente pline de vitamine, astfel că, vei avea o piele moale şi radiantă.

Unghiile sunt foarte importante, astfel că acordă-le şi lor importanţă. Ai grijă ca acestea să fie îngrijite şi hidratate.

Activități bilunare
Firele de păr facial pot crește destul de rapid, de aceea este important pentru a le menține sub control. De obicei, îndepărtarea lor o dată la cincisprezece zile este suficient pentru a menține un look bine întreținut.
Dacă nu esti un mare fan al părului de pe corp, eliminarea lui de două ori într-o lună este destul de importantă.

Activități lunare
Asigură-te că mergi la masaj o dată pe lună. Acesta te relaxează şi îţi ajută pielea. Împachetările corporale îți hidratează corpul, îți exfoliază pielea moartă, înlătura toxinele din organism și reduc celulita şi vergeturile.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here