Șeful tău este o persoană calmă? Iată nouă moduri prin care poți să-l enervezi garantat!

0
45

Fiecare dintre noi este diferit, are obiceiurile, gândirea şi trăsăturile lui. Nimeni nu poate fi perfect şi de cele mai multe ori unele gesturi sau vorbe îi pot deranja pe cei de lângă noi.

3029311-poster-p-1-3029311-how-to-build-the-best-relationship-with-you-boss

Iată mai jos câteva obiceiuri care cu siguranţă nu vor fi tolerate de către şefii tăi!

1. Întotdeauna ajungi târziu
Şeful tău nu va mai fi impresionat de scuze. După un timp, traficul, problemele de parcare, copii bolnavi și sănătatea delicată vor pune la încercare răbdarea acestuia. Dacă eşti îngrijorat cu privire la acest lucru, află că există multe moduri prin care poți evita aceste aspecte. Îţi poţi planifica o şedinţă cu 10 minute mai târziu, te poţi trezi mai devreme şi îţi poţi organiza timpul mult mai bine astfel încât, să îţi poţi realiza toată treaba în timp util.

Dacă nu ai nici o intenție de a schimba acest obicei, aminteşte-ţi acest citat a lui Hock Yap Ivan: „Dacă eşti mai devreme, ești la timp. Dacă eşti la timp, ai întârziat. „

2. Te bazezi prea mult pe emailuri
Ai obiceiul de a-ţi pune şeful în toate emailurile chiar dacă au importanță minoră? Ai ridicat probleme sensibile pe care nu trebuia să le afle toată lumea? Află că o plimbare scurtă sau un telefon ar fi putut face viața mai ușoară pentru toată lumea. De asemenea, află că utilizarea scrisului cu majuscule în subiectul unui e-mail este receptat ca şi un strigăt.

3. Eşti bârfa biroului

Bârfa poate afecta moralul personalului din cadrul companiei dar şi oamenii din afara ei. Şeful nu va putea fi încântat de acest aspect ci îl va considera un management prost.

4. Ai nevoie să ţi se reamintească sarcinile sau procedurile într-un mod constant
Este adevărat că există şefi care verifică fiecare mic detaliu, inclusiv dimensiunea fontului din raport. Există un echilibru fericit și dacă în mod constant nu respecţi termenele, şeful tău va fi cu adevărat iritat.

5. Eşti mereu la telefon
Sunt şefi care interzic folosirea telefonului în timpul programului de la servici. Mulţi angajaţi se simt fiind tratați ca niște copii obraznici de la școală. Dar de ce iau şefii această măsură extremă?
„Testarea mesajelor este un mediu extrem de secretos de comunicare motiv pentru care trebuie să fim foarte atenți la ce le folosim.”, declară jurnalista Lynne Truss.

6. Domini şedinţele
Atunci când vorbeşti prea mult, colegii încep să se plictisească, cască, se foiesc iar şeful are probleme în a termina şedinţa la timp.

7. Trăieşti în lumea ta
Eşti singurul care crezi că un software nou poate ajuta echipa să devină mai eficientă şi insişti mult pe tema asta chiar daca acest lucru poate însemna un buget mare care trebuie tăiat de la alt departament. Dacă refuzi sa participi la cursuri de formare chiar daca nu stăpâneşti prea bine acel domeniu sau dacă ai uitat care este misiunea firmei vei reuşi cu siguranţă să îți superi șeful.

8. Faci doar presupuneri
Dacă cifrele într-un raport nu ies aşa cum ai sperat sau ai dificultăţi in calcularea lor și faci câteva presupuneri,acestea se pot întoarce împotriva ta la un moment dat.

9. Îţi iei mult concediu medical
Șeful tău trebuie să îţi acopere munca cât timp eşti plecat. Dacă acest lucru se întâmplă în mod regulat, atunci efectele asupra celorlalți vor putea duce la un adevărat tsunami!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here