0 Shares 82 Views

Iată câteva trucuri care te pot ajuta să scapi de kilogramele în plus

Crina Noi 18, 2015
0 83

Pierderea în greutate presupune multă voină şi uneori parcă este un adevărat război cu tine însuţi şi cu confortul tău.

Îţi prezint câteva trucuri care împreună cu exerciţii fizice te vor ajuta să pierzi în greutate:

1.Consumă ceai verde şi negru zilnic.
Ceaiul negru este recunoscut pentru proprietăţile sale crescute de ardere a grăsimilor din organism, în plus accelerează tranzitul intestinal dacă acesta este lent şi este indicat dacă suferi de constipaţie.

2. Mănâncă ardei iute.
Ardeiul iute nu previne doar răceala şi gripă, dar conține şi capsaicină, un ingredient eficient în arderea grăsimilor.

3. Mănâncă fructe.
Unele fructe sunt bogate în zahăr şi carbohidraţi şi pot încetini procesul de pierdere în greutate, dar fructele sunt întotdeauna o alternativă mai sănătoasă decât mâncarea proastă. Dacă ai nevoie de o gustare mărul este cel mai indicat. Fructele se consumă dimineața sau la două ore după masă. Evită să le mănânci imediat după ce ai luat prânzul sau cina, fiindcă vor fermenta, ducând la apariția balonării.

4. Fă exerciţii fizice
Fie că mergi la sala de sport sau că fac câteva exerciţii este bine pentru sănătatea organismului tău să faci zilnic mişcare.

Photo credit: Tanvir Sajib / Foter.com / CC BY

Photo credit: Tanvir Sajib / Foter.com / CC BY

5. Mănâncă salate.
Salatele sunt sănătoase, pline de fibre şi săţioase, motiv pentru care atunci când te-ai hotărât să slăbeşti este bine să înlocuieşti mâncărurile nesănătoase şi pline de calorii cu o salată.

6. Consumă proteine ​​slabe.
Consumă mai mult carne de pui, peste, legume şi nuci. Acestea îţi oferă proteinele necesare şi te ajută să slăbeşti.

7. Consumă multe lichide
Hidratarea este foarte importantă în această perioadă. Consumă cât mai multe lichide şi evită consumul de alcool.

8. Foloseşte scările
Uită de lift, încearcă să urci scări în fiecare zi.

9. Taie mâncarea în bucăţi mici
Acest lucru îți va potoli foamea mult mai repede iar următoarea masă o vei lua mai târziu.

10. Pune mâncarea cu multe calorii în spatele frigiderului
Atunci când îţi este foame ai tendința să consumi primul aliment pe care-l vezi în frigider. Astfel că, indicat ar fi să depozitezi mâncarea nesănătoasă cât mai în spate, în zone puţin vizibile.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category