0 Shares 110 Views

Folosindu-te de aceste trei alimente minune vei putea să previi osteoporoza și să-ți întărești oasele!

Crina Noi 18, 2015
0 111

Oasele sunt fundamentul corpului nostru, dar chiar și așa, ele sunt fragile şi au nevoie de atenţie şi îngrijire. Pe măsură ce îmbătrânim, acestea sunt supuse uzurii. Din fericire, există alimente care previn osteoporoza şi durerile articulare.

Osteoporoza este caracterizată printr-o descreştere a densităţii osoase. Oasele afectate de boală devin fragile şi prin urmare se fracturează uşor.

Fiind o boală osoasă care demineralizează osul, fragilizându-l, osteoporoza deține un record absolut: este cea mai importantă cauză de fracturi la persoanele de peste 50 de ani.

Conform statisticilor Ministerului Sănătății în țara noastră se estimează că aproape 1,5 milioane de români suferă de osteoporoză, dintre care 88% sunt femei.

1. Broccoli.


Când te gândești la produsele alimentare care fac oasele puternice, probabil te gândeşti la brânză şi lapte. Broccoli este unul dintre cele mai puternice alimente pentru menținerea oaselor puternice. Este bogat în minerale, proteine și calciu.

2. Semințele de susan și iaurt.

Photo credit: theilr / Foter.com / CC BY-SA

Photo credit: theilr / Foter.com / CC BY-SA


Reprezintă o combinaţie interesantă, dar este absolut excelentă pentru păstrarea oaselor puternice. Cele două împreună oferă o infuzie de calciu, mangan, magneziu, seleniu şi cupru. Este suficient dacă este consumat dimineaţa pe stomacul gol.

3. Bananele foarte coapte


Bananele coapte sunt încărcate cu tone de minerale sănătoase precum calciu, potasiu, mangan și acid folic. Ele ajută la menţinerea densităţii osoase.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category