0 Shares 152 Views

Iată care sunt beneficiile consumului de fistic pentru organismul tău!

Crina Noi 08, 2015
0 153

Fisticul este unul dintre cele mai delicioase şi sănătoase gustări în timpul unei seri de film sau asociate cu un pahar de bere, atunci când împărtăşeşti experienţe cu prietenii. În afară de aceasta ele pot, de asemenea, îmbogăți gustul mâncărurilor dulci și sărate.

Photo credit: rofi / Foter.com / CC BY-NC-SA

Photo credit: rofi / Foter.com / CC BY-NC-SA

Îţi prezentăm mai jos opt motive pentru care ar trebui să incluzi fisticul în alimentaţia ta:

Inimă sănătoasă: Cercetări recente au arătat că o doză zilnică de fistic poate îmbunătăți activitatea inimii și poate preveni dezvoltarea bolilor cardiovasculare. S-a constatat, de asemenea, că un consum regulat de fistic scade tensiunea arterială.

Grăsimi sănătoase: Grăsimile conţinute de nuci sunt în general considerate sănătoase, fisticul conține doar 160 de calorii, ceea ce le face cele mai mici gustări în ceea ce priveşte caloriile.

Fibre: Fisticul conţine fibre, chiar mai mult decât alimentele precum fulgi de ovăz sau alte cereale.

Carotenoizii: Cine are nevoie de morcovi atunci când există fistic? Fisticul conţine o cantitate mare de carotenoide, luteina şi zeaxantina, care sunt strâns legate de un risc mai mic de degenerescenta maculară, o afecţiune care poate duce la orbire.

Fitosteroli: Fisticul este bogat în substanța numită fitosterol, care are capacitatea de a absorbi colesterolul din alte ingrediente și probabil, acest lucru este motivul pentru care fisticul este adăugat la diverse dulciuri și mese cu conţinut mare de calorii.

Photo credit: Vox Efx / Foter.com / CC BY

Photo credit: Vox Efx / Foter.com / CC BY

Proteine: Fisticul este foarte bogat în proteine ​​vegetale, astfel încât acestea sunt consumate de vegetarieni în loc de carne.

Antioxidanţii: Fisticul conţine compuși fenolici, care se potrivesc antioxidanților prezenți în produsele alimentare individuale. Antioxidanţii protejează organismele umane de stres oxidativ, care poate duce la cancer şi boli de inimă.

Nutrienți: Fisticul este o mare sursă de fier, potasiu, fosfor, magneziu şi vitamina B6, importante pentru sănătatea organismului nostru.

Dacă toate beneficiile enumerate mai sus nu sunt un motiv suficient de bun pentru tine de a include aceste fructe uimitoare în dieta ta, atunci fă-o pentru gustul lor delicios.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category