Dacă eviți aceste trei obiceiuri nesănătoase, poți scăpa de balonare!

0
116

Atunci când organismul tău digera mâncarea în produşi ce pot fi absorbiţi din tractul digestiv se produc gaze atât în stomacul cât şi în intestinele tale.

3-Unhealthy-Habits-That-Cause-Bloated-Stomach

Astfel că apare balonarea, un sentiment de umflare a abdomenului care îţi oferă o senzaţie de disconfort şi uneori chiar de durere.


Uneori gazele de la nivelul intestinului pot produce dureri mari abdominale care pot fi confundate cu apendicită, litiază biliară sau chiar cu afecţiuni cardiace.

Iată câteva sfaturi prin care poţi evita balonarea:

1. Digeră alimente în mod corespunzător.
Alimente nedigerate pot cu ușurință să provoace gaze intestinale. Dacă ai intoleranţă la gluten sau la lactoză, încearcă să eviţi alimentele care conţin gluten şi lactatele deoarece acestea sunt greu digerabile provocând gaz și disconfort.

În cazul în care stomacul nu conține bacterii intestinale necesare pentru a menține un echilibru sănătos intern, acesta nu va fi capabil să digere alimentele în mod eficient. Acest lucru poate fi cauzat de o dietă nesănătoasă, antibiotice sau diverse medicamente, printre alte lucruri.

2. Evită alimentele care cauzează balonarea
  
Multe alimente pot cauza balonare, gaze şi disconfort. De asemenea, acestea pot provoca și un reflux acid.

Alimente care formează gaze sunt în special alimentele grase. Acestea sunt greu de digerat, astfel că rămân în sistemul intestinal mai mult timp, cauzând o senzaţie de disconfort. Alimente grase, de asemenea, provocă acumularea de gaze în intestine.

Alimente care conţin multe fibre pot fi, de asemenea, o cauză de suferinţă intestinală. Unele dintre cele mai importante alimente care produc reflux, gaz şi balonare sunt:

• Legumele
• Fructele
• Cerealele
• Pastele făinoase
• Lactatele

3. Evită comportamente care cauzează balonare
 
Guma de mestecat şi bomboane de supt, împreună cu alte activități similare poate provoca cu ușurință excesul de aer din stomac, provocând gaze. Băuturile carbogazoase pot de asemenea, adăuga un surplus de aer la nivelul tractului intestinal.

Evitarea anumitor alimente și abținerea de la anumite comportamente te pot ajuta să scapi de disconfortul gastric.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here