Fă aceste exerciții simple doar 15 minute pe zi, și vei avea corpul mult visat!

0
318

Fiecare femeie îşi doreşte să aibă un corp tonifiat, curbe perfecte, să se simtă sănătoasă în orice moment al zilei. Ca urmare, fiecare femeie dar și bărbații în egală măsură investesc mult timp să meargă la sală şi să facă exerciţii.

Photo credit: yogamama.co.uk / Foter / CC BY-NC-SA
Photo credit: yogamama.co.uk / Foter / CC BY-NC-SA

Ei bine, vestea bună este că nu ai nevoie să mergi la sala de sport pentru a avea un corp tonifiat. De fapt, poți să stai acasă, să faci aceste exerciții 15 minute și vei fi uimit de cât de repede vei obține rezultate!

Antrenamentul este scurt iar, pentru a obține rezultate maxime, trebuie să lucrezi la capacitate maximă.

1. Genuflexiuni tip creion

pencilsquat-e1436762422641

Stai cu picioarele apropiate şi cu mâinile întinse deasupra capului, puţin depărtate, ca şi cum ai ţine o minge medicinală între mâini. Fă o mică săritură, depărtează picioarele, flexează-le şi du mâinile la pământ. Inversează mişcarea şi revin-o la poziţia iniţială.

2. Flotări

highlow-e1436762478425

Începe cu poziţia unei flotări cu încheieturile poziționate direct sub umeri. Coboară antebrațul drept pe podea, apoi cel stâng. Revin-o la poziţia iniţială şi repetă mişcarea.

3. Alpinism

standingmtnclimbers-1-e1436762504638

Stai cu un picior flexat şi ridicat la piept şi cu mâna opusă deasupra capului. Fă un salt şi inversează poziţia cu mâna şi piciorul opus.

4. Genunchii Plank

Screen-Shot-2015-07-09-at-12.00.57-PM-e1436762574109

Începe într-o poziție tip scândură, coatele fiind poziţionate mai jos decât umeri. Ridică şoldurile la cer, în timp ce strângi un genunchi la piept. Revin-o la poziţia iniţială, repetă exerciţiul dar de data aceasta cu celălalt picior.

5. Puterea loviturii

powerthrust-e1436762600188

Stai ghemulit cu palmele pe podea. Sări cu picioarele înapoi pentru a ateriza în poziție de flotare. Revin-o la poziţia iniţială printr-o săritură şi sări cu mâinile ridicare deasupra capului.

Fiecare exercițiu trebuie să-l faci timp de 30 de secunde, iar după incheierea unei serii te poți odihni timp de 30 de secunde. Pentru o maximă eficiență trebuie să repeți de șase ori seria.

Acesta poate fi un exercițiu scurt, dar cu siguranţă este foarte eficient. Încearcă-l şi spune-ne părerea ta!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here