0 Shares 1874 Views

Ai probleme cu genunchii? Iată cât de simplu îți poți regenera cartilajul genunchiului!

Crina Iul 29, 2015
0 1875

Dieta adecvată este vitală în menţinerea sănătăţii, ea de asemenea jucând un rol crucial în revitalizarea șoldurilor, genunchilor și a cartilajului coloanei vertebrale.

Fotó: Flickr.com

Fotó: Flickr.com

Mai mult decât atât, menținerea greutății optime și exerciţiile fizice în fiecare zi vor menține cartilajul genunchiului sănătos.

Reconstruirea cartilajului genunchiului

În lupta de a păstra sau reconstrui cartilajului genunchiului, există o substanță importantă pentru corpul tău, numită condroitina care poate fi de mare folos în acest caz.

Această substanță esențială absoarbe apa din ţesutul conjunctiv, ceea ce înseamnă că păstrează elasticitatea și flexibilitatea cartilajului.

În plus, poate bloca mai multe enzime care degradează țesutul conjunctiv, dar de asemenea, poate contribui la construirea unuia nou. 

Mai mult decât atât, condroitina poate intra într-o combinație și mai favorabilă împreună cu glucozamina, care încurajează o mai mare flexibilitate și mobilitate a articulațiilor, și este, de asemenea, importantă pentru regenerarea naturală a cartilajului.

Alimente recomandate pentru regenerarea cartilajului

Pentru formarea corespunzătoare și reînnoirea cartilajului genunchiului, consumul de alimente bogate în vitamine este regula esențială.

Vitamina C este esențială pentru organismul nostru deoarece stimulează producerea de colagen, care este extrem de important în formarea ligamentelor şi tendoanelor sănătoase.

Cantitatea zilnică optimă este de 75 de miligrame.

 Vitamina C se găseşte în ceapă, ardei, cartofi, salată verde.

De asemenea poţi consuma o gamă largă de fructe precum: portocale, mandarine, struguri, citrice, mure, şi sucurile lor.

 Acest tip de dietă, bazată pe fructe și legume, poate reduce, de asemenea, riscul de gută si acumularea de acid uric în articulații.

În acest sens, un studiu publicat sub titlul „artrită şi reumatism” încă o dată a demonstrat că expunerea la lumina soarelui și vitamina D îmbunătăţesc mobilitatea articulaţiilor.

Constatările, de asemenea au arătat că este necesară o cantitate suficientă de vitamina D în organism, în scopul preveniri  apariției osteoartritei.

Cum spuneam într-un articol precedent, gelatina este un bun remediu pentru întărirea cartilajelor.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category