0 Shares 203 Views

Iată 10 SEMNE care îți semnalează dacă ai deficit de MAGNEZIU în organism

Crina Iul 14, 2015
0 204

Te simţi obosit, dar în acelaşi timp nu poți să dormi? Ești agitat, depresiv sau nervos? Acestea sunt doar câteva dintre semnele unei lipse de magneziu.

Photo credit: iwona_kellie / Foter / CC BY-NC-SA

Photo credit: iwona_kellie / Foter / CC BY-NC-SA

Magneziul ajută la reglarea calciului, potasiului şi sodiului din corpurile noastre. Magneziul este esențial pentru sănătatea celulară și pentru buna funcționare a peste 300 de funcții biochimice din organism. Toţi aceşti antioxidanţi sănătoşi pe care îi consumi pentru a-ţi menține o stare de sănătate bună, nu au nici un efect dacă nu există magneziu să îl sintetizeze.

Doar aproximativ 30% dintre adulţi consumă doza zilnică recomandată de magneziu.

Există numeroase simptome atunci când apare deficitul de magneziu. Dacă ai oricare dintre acestea, ar fi timpul să îţi faci câteva analize.

Pierderea poftei de mâncare
Insomnie
Anxietate
Depresie
Neliniște
Oboseală
Infertilitate
Mirosul urât al transpiraţiei
Poftă de ceva dulce
Dificultăți de concentrare
Problemele tiroidiene

Grupurile cele mai susceptibile de a fi afectate de deficiențe de magneziu sunt cele cu diabet zaharat de tip II, persoanele în vârstă, precum și persoanele care beau prea mult.

Iată ce trebuie să consumi pentru a creşte nivelul de magneziu din organism:

Seminţe de floarea soarelui
Spanac
Migdale
Seminţe de susan
Orez brun
Semințe de dovleac prăjite

De asemenea, poţi încerca si următoarele:

-Consumă picături ionice de magneziu
-Aplică ulei de magneziu pe pielea ta
-Adaugă sare în băile fierbinţi pe care le faci

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category