Care sunt cele mai bune exerciţii de yoga pentru a scăpa de kilogramele în plus

0
123

Yoga coordonează toate părțile corpului astfel încât, să funcţioneze corect şi de asemenea, te ajută să ajungi la greutatea optimă.

Photo credit: Elena Penkova / Foter / CC BY-NC
Photo credit: Elena Penkova / Foter / CC BY-NC

Nu te aștepta însă să obţii corpul viselor tale imediat. Dacă practici cu regularitate yoga vei obține un corp care îţi va oferi încredere în tine.

Nu uita să respiri corect în timpul exercițiilor. Inspiră pe nas, şi expiră pe gura, altfel exercițiile nu vor avea efectul dorit.

1. Intinderi glisate
Această poziție te va ajuta să topeşti grăsimea de pe părțile laterale ale taliei și în acelaşi timp să întinzi mușchii coapselor. Stând lateral cu picioarele bine întinse, flexează piciorul drept în față. Îndoaie genunchiul drept și întinde piciorul stâng. Poziţionează cotul drept pe genunchiul drept. Ridică mâna stângă foarte sus şi urmăreşte-o cu privirea.

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective1

Întinde mâna stângă, care este în aer și fă același lucru cu piciorul stâng, care este acum întins. Încercă să păstrezi șoldurile întinse. Este foarte important să păstrezi genunchiul drept și glezna în aceeași linie.

Dacă eşti suficient de flexibil, pune mâna dreaptă pe partea exterioară a piciorului drept. Asează axila pe genunchi și menține această poziție timp de 15 secunde, 3 seturi. Nu uita să respiri corect.

2. Pozitia plugului
Această poziție reglementează funcția tiroidei, îmbunătățește funcția fluidelor digestive din corpul tău, motiv pentru care ar trebui să o faci cât mai des posibil.

Acesta este un exercițiu avansat, deci ar trebui să fi atent să nu te răneşti, încearcă să nu întorci capul în timp ce ești în această poziție.

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective2

Întinde-te pe spate și îndreaptă picioarele în sus. Apăsa mâinile pe sol, lângă şolduri și începe ridicarea şoldurilor lent. Ţine mâinile pe șolduri și împinge-le. Aceasta este prima fază.

Vei reuși să ajungi la poziția corectă după ce plasezi șoldurile chiar deasupra umerilor. Păstrează coloana vertebrală și picioarele întinse. În această poziție, ar trebui să ții în continuare picioarele deasupra umerilor. În ultimul nivel, ar trebui să ajungi la piept cu bărbia în timp ce spatele rămâne drept.

În a treia și ultima fază ar trebui să ții coloana bine întinsă şi să plasezi degetele de la picioare deasupra capului și să atingi solul.

3. Fandare răsucită

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective3

Această poziție te va ajuta să stimulezi sistemul digestiv. Începe prin așezarea picioarelor unul lângă altul. Fă un pas înainte cu piciorul drept (aproximativ 120 cm). Păstra piciorul stâng întins și ridica uşor călcâiul.
Plasează cotul stâng pe genunchiul drept și răsuceşte-te. Respiră încet și profund pe nas.

4. Exerciţiul bărcii

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective4

Acest exerciţiu este excelent pentru muşchii abdominali şi cei ai spatelui. Stai cu picioarele îndoite, strânge genunchii şi ridică-i la piept. Ține coloana vertebrala în poziție verticală, apoi lăsa-te pe spate și ține-l încordat. Vei simţi cum muşchii stomacului sunt activi. Respiră corect pentru o rezistență suplimentară în timpul exercițiului.

5. Scândura joasă
Această poziție te va ajuta să topeşti grăsimea de pe brațe și să obţii o masă musculară mare.
Secretul acestei poziții este faptul că activează toate părțile corpului pentru a lucra reciproc în timp ce respiri.

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective5

Întinde-te pe burtă și pune mâinile în conformitate cu umerii. Desfă degetele cat de mult poţi. Poţi simţi unele dureri în articulații, dar în timp musculatura se vă întări şi nu vei mai avea nicio problemă.

6. Poziţia ”Regele dansului”
Această poziție este bună, deoarece iti vei întinde şoldurile, spatele și umerii, iar dacă o faci corect, poți simți cum este activat tot corpul.

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective6

Începe prin aşezarea picioarelor unul lângă altul. Îndoaie genunchiul drept și ridică mâna dreaptă. Apucă piciorul din interior (aceasta va permite să îţi întinzi umerii înapoi), apoi adu genunchii unul lângă altul și întinde mâna stângă pentru echilibru, adu încet șoldurile în aceeași linie.

7. Poziţia cu picioarele larg depărtate

the-best-7-yoga-poses-to-lose-weight-fast-highly-effective7

Această poziție ameliorează anxietatea şi stimulează sistemul digestiv.
Stând cu ambele picioare larg separate separă puţin degetele de la picioare. Apleacă-te și ține picioarele bine întinse. Vei simţi cum spatele și picioarele tale se întind. Fixează-ţi şoldurile peste gleznele și odihneşte-ţi gâtul și capul. Vei fi surprins de cât de mult te vei putea îndoi.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here