0 Shares 410 Views

Scapă de dureri de spate în doar 60 de secunde – VIDEO

admin Apr 09, 2015
0 411

Durerile de spate apar frecvent datorită poziţiei incorecte şi timpului îndelungat petrecut la birou. De asemenea, durerile pot apărea datorită încălţămintelor necorespunzătoare, în cele mai multe cazuri acestea apărând în jurul coloanei lombare.

durere-de-spate

Datorită modului de viaţă alert tot mai multe persoane se confruntă cu astfel de probleme. Dacă simţi acest disconfort după o zi lungă, ia o pauză de un minut şi scapă de această problemă. Tot ce trebuie să faci sunt câteva exerciţii de respiraţie scurte prin care să slăbeşti tensiunea corpului şi implicit a coloanei vertebrale.

1. Stai într-o poziţie cât mai confortabilă. Închide ochii şi încearcă să te relaxezi.

2. Relaxează vârful limbii în spatele dinţilor din faţă sus.

3. Inspiră pe nas încet timp de 4 secunde, ține-ți respirația timp de 7 secunde, expiră treptat pe gura timp în care scoți sunete de uşurare.

4. Repetă această procedură de trei ori.

Dacă vrei să scapi de durerile de spate dobândite în urma timpului îndelungat petrecut pe scaun, încearcă să faci aceste exerciţii în fiecare seară.

1. Întinde-te pe burtă şi sprijină-te pe coate

2. Ridică partea superioară a corpului pentru a te asigura că sprijinul este în totalitate pe coate, ridică capul şi rămâi în această poziţie timp de 8 secunde, apoi revin-o la poziţia iniţială. Repetă acest exerciţiu de două ori.

3. Întinde-te pe spate, îndoaie genunchii, şi ţine braţele întinse pe lângă corp. Ridică bazinul în poziţie dreaptă şi menţine aşa 8 secunde după care revin-o iar la poziţia iniţială.

4. Rămâi culcat pe spate şi flexează picioarele de la genunchi, apucă-le cu mâinile şi trage spre piept. Rămâi aşa preţ de 8 secunde. Repetă exercițiul de 2 ori.

În urma acestor exerciții vei simți cu siguranță o ameliorare a durerilor de la nivelul coloanei vertebrale.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category