Iată cum îţi poţi face dieta zilnică mai sănătoasă!

0
59

Datorită comodităţii sau timpului parcă din ce în ce mai scurt, suntem tentaţi să gătim ceva rapid şi de cele mai multe ori nesănătos, motiv pentru care te simţi lipsit de energie.

Te-ai gândit să începi să ai o dietă mai sănătoasă în fiecare zi dar nu şti cu ce să începi?

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să te ţii de plan şi să mănânci sănătos!

1. Foloseşte cuptorul în detrimentul tigăii!

meal1

În tigaie de cele mai multe ori suntem obligaţi să gătim cu ulei. La cuptor, în schimb, alimentele şi carnea vor fi mai sănătoase şi în plus vor avea un gust foarte bun. Pune legumele preferate într-o tavă, stropeşte-le cu puţin ulei de măsline şi lasă-le la cuptor timp de 45 minute, astfel că vei obţine o mâncare sănătoasă fără efort. La fel poţi proceda şi cu carnea.

2. Foloseşte steamer-ul!

HR48781

Legumele fierte la abur îşi păstrează toate proprietăţile şi sunt în acelaşi timp, gustoase. Pentru o garnitură sănătoasă broccoli, conopida, mazărea, morcovii şi fasolea preparate în acest mod sunt excelente. Pentru obţinerea lor poţi folosi un aparat cu abur sau poţi pune apă de un deget într-o oală pe care să fiarbă şi ulterior pui legumele preferate sub capac câteva minute.

3. Consumă brânza tofu!

tofu-main

Brânza tofu nu este consumată prea mult deoarece tinde să nu fie pe placul tuturor, dar cu câteva alimente pe lângă, poţi obţine o masă excelentă. Încearcă să faci brânză tofu marinată cu sosul tău preferat şi pune-o apoi puţin la grill, vei observa că aceasta are un gust excelent. De asemenea, o poţi folosi alături de legume într-o salată.

4. Înlocuieşte untul cu avocado sau ulei de cocos

ulei-de-cocos-1RAC

Micul dejun este cea mai importantă masa din zi, iar dacă eşti obişnuit să consumi unt în fiecare dimineaţă, află că acesta poate fi înlocuit. Încearcă să alegi în schimbul acestuia avocado sau ulei de cocos presat la rece. O felie de pâine prăjită cu avocado este o alegere bună pentru micul dejun.
Poţi folosi unt din nucă de cocos presat la rece sau untul de arahide împreună cu pâine şi dulceaţă.

5. Mănâncă cât mai multe verdeţuri proaspete

cirbaverdeturi-lobodaverde2

Lângă orice mâncare gătită verdeţurile sunt obligatorii. Acestea conţin enzime esenţiale pentru digestie. Fii creativă, lângă garnitură poţi folosi frunze de rucola, spanac, salată verde, ceapă verde, busuioc, pătrunjel sau valeriană.

6. Redu cantitatea de carne roşie consumată

meal1

Pregăteşte cât mai multă carne albă în detrimentul celei roşii, deoarece aceasta este mult mai săracă în lipide. Este recomandat să consumăm mai mult peşte şi mai multe preparate vegetariene.

Sursa: Eva, Gustos

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here