Una dintre cele mai emoţionante campanii împotriva cancerului

0
45

Totul începe cu un panou publicitar într-o staţie de metrou din Stockholm, capitala Suediei.
Însă acest spot nu este ca celelalte. Dacă la început, pare sa fie o reclamă la produse de înfrumuseţare a părului, ulterior aceasta se transformă într-un mesaj despre copiii diagnosticaţi cu cancer.

Screen-Shot-2014-10-07-at-08.02.39

Atunci când soseşte metroul în staţie, părul fetei din reclama începe să fluture, trecătorii fiind plăcut surprinşi de aceste efecte, însă starea lor de spirit se schimbă imediat odata ce fata din reclama rămâne fără păr.

Alături de acea imagine apare şi explicaţia, fata are doar 17 ani şi este diagnosticată cu o boală necruţătoare şi anume cancer.

O reclamă care nu poate trece neobservată şi care are un impact puternic pentru privitorii, un impact care îi poate mobiliza să contribuie cu cât de puţin, pentru a ajuta aceşti copii.

Anual, în toată lumea aproximativ 175 mii de copii sunt diagnosticaţi cu această boală. Scopul acestui spot publicitar a Fundaţiei Childhood Cancercare din Suedia este aceea de a sensibiliza oamenii într-un scop umanitar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here