Cum poţi ajunge să fii angajat la Google

0
64

Cu siguranţă standardele celor de la Google sunt foarte ridicate în ceea ce priveşte cerinţele viitorilor angajaţi. În cadrul companiei nu se merge niciodată pe angajarea cunoştinţelor şi în nici un caz nu se fac compromisuri asupra standardului de angajare.

home

Astfel că doar elitele ajung să fie angajate în cadrul aceste companii. 

Google consideră că dacă eşti tentat să faci un mic compromis pentru a angaja o persoană, toate persoanele angajate vor avea abilităţi mai scăzute şi nu doar cea pentru care ai făcut un compromis, asta pentru că oamenii tind să se influenţeze unul pe altul, fie în mod pozitiv fie în mod negativ.

Jonathan Rosenberg, fostul şef de produs al Google, a vorbit despre ceea ce se întâmplă într-un interviu realizat la Harvard Business Review.

“Ce se întâmplă dacă oamenii îşi pierd concentrarea în ce priveşte valoarea absolută a talentului şi sunt distraşi de aspecte care ţin de urgenţa rolului? În momentul în care le permiţi echipelor tale să facă acest lucru, începi să angajezi oameni care se află sub nivelul standard de angajare al companiei. Se creează astfel o dinamică negativă a unui anumit “efect de turmă”. În momentul în care laşi un A să angajeze un B, B-ul va angaja un C, pentru că B se simte ameninţat de A. Prin urmare, trebuie să o iei de la început şi să te asigură că ai în companie doar A-uri care vor angaja A-uri”, declară Jonathan Rosenberg.

Aceeaşi idee ca şi Jonathan Rosenberg o împărtăşeşte şi şeful de recrutare de la Google Laszlo Bock: “Primul lucru pe care l-am făcut a fost să avem un standard ridicat de recrutare a talentelor şi să nu facem  niciodată un compromis. Larry şi Sergei şi-au dat seama din timp că se va ajunge la o revenire la mediocru în caz contrar. Să presupunem că angajezi o persoană foarte bună, ea va angaja pe cineva aproape la fel de bun, care, la rândul ei, va angaja pe cineva aproape la fel de bun. În timp, vei angaja doar persoane cu abilităţi medii” declară acesta.

De asemenea, de reţinut este ca decizia în a angaja pe cineva nu revine unui singur manager, ci unui întreg comitet care este format din membrii extrem de severi, care ţin seama de standardele riguroase ale companiei.

Lucrurile se mișcă extrem de repede în această companie. Asta înseamnă că angajatul trebuie să fie agil.

Caută oameni care sunt foarte buni la multe lucruri, iubesc provocările mari și de asemenea şi veniturile substanţiale. Google caută să angajeze oameni pe termen lung.

Procesul propriu-zis este destul de comun: de obicei, se stabileşte o primă conversație cu un recrutor, un interviu telefonic și unul la fața locului, la unul din birourile Google.

Dar există şi câteva lucruri diferite în procesul de selecţie pe care le ţin secrete.

Sursa: Google

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here