0 Shares 76 Views

Iată ce trebuie să mănânci pentru a scădea tensiunea arterială

Crina Oct 28, 2014
0 77

Hipertensiunea arterială poate avea consecințe potențial grave, chiar fatale asupra organismului tău. Vestea bună este că există posibile schimbări în dieta ta, care pot îmbunătăţi starea ta din acest punct de vedere.

dash-diet1

Alimente bogate în potasiu
Cei mai mulţi dintre noi consumă cantităţi mari de sare de masă, zilnic, iar acest lucru duce la creşterea tensiunii arteriale.

Când vine vorba de reglarea presiunii arteriale, echilibrul dintre sodiu și potasiu din organism este unul foarte important. Astfel că, este important să consumi mai multe alimente bogate în potasiu precum fructe şi legume.

Apa
Un posibil remediu al hipertensiunii arteriale este hidratarea. Doctorul Julian Whitaker, fondatorul Institutului Wellness Whitaker din Newport Beach, California, recomandă să bei 15 pahare de apă în fiecare zi.

Apa ajută la relaxarea corpului, inclusiv a arterelor presate și înguste. „Aproape toate medicamentele de tratare a tensiunii arteriale imită efectele aportului crescut de apă.” declară Dr. Julian Whitaker.

Usturoiul și ceapa
Cercetările au arătat că usturoiul, atât în forma lui proaspătă cât și sub forma de supliment nutritiv, are efecte de reducere a tensiunii arteriale. Usturoiul are de asemenea, alte beneficii a sistemului cardiovascular şi imunitar.
Când vine vorba de reducerea tensiunii arteriale, mănâncă un căţel de usturoi pe zi.

Alte legume
Unele legume conţin compuşi specifici care s-au dovedit a fi benefici în scăderea tensiunii arteriale. Tomatele, de exemplu, conțin cel puțin șapte astfel de compuși, inclusiv gama-amino-butiric (GABA), în timp ce broccoli conţine cel puțin șase compuși care ajută la scăderea tensiunii arteriale. Morcovi, de asemenea, au cel puțin opt astfel de compuși.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category