0 Shares 304 Views

Vrei să ai costuri mai scăzute la factura de încălzire? Iată cum trebuie să procedezi

Crina Oct 09, 2014
0 305

Se apropie sezonul rece a anului, motiv pentru care şi costurile sunt mai mari în special cele de la gaz.

1febrfond5-1328109646

Însă, iată că există metode care duc la un consum şi o factură mai reduse la încălzire.

În primul rând verificarea periodică şi revizia centralei termice trebuie neapărat făcute, atât pentru costuri scăzute cât şi pentru siguranţa ta. Activităţile de mentenanţă sunt importante în special pentru a prelungi durata de viaţă a centralei termice şi pentru a nu fi înregistrate consumuri nejustificate de gaz.

Verificarea tehnică periodică, conform legii trebuie făcută cel puţin o dată la 2 ani de către o companie autorizată.

Pe lângă faptul că această verificare este obligatorie, ea aduce şi câteva avantaje, în special reducerea costurilor. În cadrul verificării tehnice periodice, se verifică integritatea aparatului și a menținerii condițiilor inițiale de instalare, se reglează instalația de ardere în scopul realizării unei arderi complete, se analizează gazele arse și încadrarea valorilor în limitele admise, se verifică funcționarea corectă a dispozitivelor de control, reglare şi siguranță și se efectuează și alte verificări aplicabile în conformitate cu condițiile tehnice prevăzute în livretul aparatului.

De asemenea, trebuie să verifici şi să izolezi locurile prin care se pierd căldura, locuri precum: uşi, pereţi sau geamuri.

Un alt ajutor în această privinţă îţi poate da şi termostatul care menţine o temperatură constantă.

”Verificarea tehnică periodică și reviziile regulate sunt operaţiuni esențiale pe care utilizatorii de centrale termice trebuie să le ia în calcul încă de la cumpărarea unui aparat. În acest sens, recomandarea noastră este ca achiziţia să fie influenţată de perioada de garanţie şi de serviciile post-garanţie puse la dispoziţie de producător”, a declarat Cătălin Drăguleanu, directorul unei mari companii producătoare de centrale termice.

În plus Cătălin Drăguleanu susţine că cei mai mulţi dintre cumpărători se orientează în funcţie de serviciile de mentenanţă şi de perioada de garanţie oferite de producător.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category