0 Shares 84 Views

7 alimente pe care ar trebui să nu le consumi niciodată

Crina Oct 02, 2014
0 85

De cele mai multe ori refuzăm să consumăm anumite produse doar pentru că nu ne plac la gust şi nu pentru că acestea nu ar fi sănătoase, foarte rare fiind cazurile în care ne oprim pentru că acestea sunt toxice pentru organismul nostru.

images

Însă, iată că există foarte multe produse care ne slăbesc organismul în faţa bolii, alimente de care trebuie să ne ferim.

1. Peştele spadă
Probabil te întrebi ce poate fi rău la un peşte, toată lumea spune că peştele este cea mai indicată carne de consumat, însă nu orice fel de peşte se încadrează în această categorie. Peştele spadă este un peşte care conţine o mare cantitate de metal greu ceea ce duce la infertilitate şi este extrem de periculos pentru dezvoltarea copiilor.
Pentru a acoperi necesarul de Omega 3 este recomandat să consumi somon, macrou sau ton alb.

2. Căpșuni anorganice
Căpşunile tratate chimic sunt cele mai periculoase dintre toate fructele tratate în acest mod. În căpşunile tratate sau găsit mai mult de 13 reziduri de pesticide diferite.

3. Sucul dietetic
Încearcă să stai departe de orice suc dietetic, bomboane fără zahăr sau gumă care conțin îndulcitori artificiali, cum ar fi sucroză, aspartam, acesulfam K, și neotam, sau multe altele.

Cercetări independente sugerează că, metabolizați în organism, aceşti îndulcitori pot cauza probleme legate de metabolism, de creșterea în greutate, boli neurologice, dureri articulare, probleme digestive, dureri de cap, depresie, boli inflamatorii intestinale, toxicitatea chimică, și nu în ultimul rând cancer.

4. Roşii conservate
Conservele conţin bisfenol-A (BPA), un estrogen sintetic care a fost legat de afecţiuni diverse, pornind de la probleme de reproducere, la boli de inimă, diabet şi obezitate. Studiile arată că BPA aflat în corpurile celor mai mulți oameni, depășește suma care suprima producţia de sperma sau provoacă leziuni cromozomiale la ouăle de animale.

5. Îndulcitorii artificiali
În mod ironic, există o mulțime de dovezi că utilizarea îndulcitorilor artificiali nu te ajuta în dieta ci mai mult este la fel de daunătoare ca zahărul.
S-au făcut diverse cercetări pe şobolani, iar cei hrăniţi cu îndulcitori artificiali au avut un nivel mai ridicat de zahăr faţă de cei care au mâncat zahăr.
Nici zahărul nu este sănătos însă poate fi înlocuit cu cantități mici de îndulcitori nutritivi, inclusiv miere, melasă și sirop de arțar.

6. Popcorn cu arome pentru microunde
Diacetilul, un produs chimic folosit în aroma de unt, este dăunător şi este cunoscut pentru că provoacă o boală numita „plămân popcorn”. După ce au ieşit multe controverse şi s-a aflat de efectele negative ale diacetilului acesta a fost înlocuit cu un alt aditiv, care se poate transforma de fapt în diacetil în anumite condiții. Fă-ți propria pungă de floricele folosind unt şi nu aditivi. Pune o mână de boabe de porumb într-o pungă de hârtie pe care o lipeşti şi bagă punga în cuptorul cu microunde. Când s-au făcut, toarnă puţin unt organic topit peste ele.

7. Ciocolată albă
Ciocolata servește nu numai ca un desert dulce, dar în acelaşi timp este un aliment ce ajută la stimularea creierului. Însă aceste beneficii sunt aduse de către cacao. Ceea ce aduce cacaua organismului nostru este destul de impresionant, o mare parte din aceasta se datorează unui set de fitonutrienti uimitori care pot creşte fluxul de sânge la nivelul creierului, protejează vasele de sânge şi stimuleaza starea de spirit și de asemenea concentrarea. În schimb ciocolata albă este total lipsită de aceaste proprietati.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category