25 surse de proteine vegetale

0
94

Te-ai întrebat „Cum poţi obține suficiente proteine?” Este o concepție greșită comună că ai nevoie de produse de origine animală pentru a obține suficiente proteine în dieta ta.

attachment

De fapt, multe alimente vegetale sunt încărcate cu proteine iar dacă incluzi 2-3 surse de proteine la fiecare masă este suficient pentru organismul tău.

Cantitatea de proteine de care ai nevoie în dieta ta depinde foarte mult de greutatea corporală și de activitățile pe care la faci zilnic.

Cantitatea optimă de proteine necesară este 0.8 grame per kilogram din greutate corporală. Deci, dacă ai o greutate de 70 de kilograme, ai nevoie de 25 de grame de proteine zilnic.

Ideea este că alimentele vegetale nu conţin proteine „complete”, și aveți nevoie pentru a combina anumite alimente vegetale la fiecare masă pentru a primi suficiente proteine complete.

Proteinele conţin aminoacizi, care sunt necesare sănătății. Există nouă aminoacizi de care corpurile noastre au nevoie pentru a funcționa.

Este adevărat că trebuie să mănânci o varietate de proteine pentru a te asigura că vei primi toţi aminoacizii de care organismul tău are nevoie, însă nu ai nevoie de toate cele nouă la aceeași masă.

Fasolea, cerealele integrale, fructele şi legumele conţin proteine, aşa că dacă alimentele tale preferate nu sunt pe această listă, vă sugerăm să utilizați o resursă, cum ar fi acest tabel pentru a verifica conținutul lor de proteine.

protein-amounts

Tempeh – 41 g per ceaşcă
Lapte de soia – 11 g per ceaşcă
Tofu – 20 g pe jumătate ceașcă
Mazăre – 9 g per ceaşcă
Orezul brun – 5 g per ceaşcă
Orez alb – 4 g per ceaşcă
Broccoli fierte – 4 g per ceaşcă
Semințe de floarea soarelui – 6 g per sfert ceaşcă
Spanac fiert – 5 g per ceaşcă
Avocado – 4 g per ceaşcă
Pâine din cereale integrale – 7 g la 2 felii
Fasole neagră – 15 g per ceaşcă
Caju – 5 g per sfert ceaşcă
Paşte griş fierte – 8 g per ceaşcă
Seminţe de Chia – 5 g per 2 linguri
Seminţele de în – 4 g pe 2 linguri
Unt de arahide – 8 g per 2 linguri
Unt Semințe de floarea soarelui – 5,5 g per 2 linguri
Orz – 3,5 g per ceaşcă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here