Stiai că şi alimentele te pot face fericit? Iată câteva dintre acestea

0
55

Fericirea o putem găsi peste tot în jurul nostru şi iată că şi în frigider. Secretul este se le consumăm într-un mod corect şi să conştientizăm beneficiile pe care acestea le aduc organismului nostru.

Îţi prezint cinci alimente care te fac fericit datorită substanţelor conţinute

1. Broccoli conține un mineral numit crom, care, te ajută să metabolizezi alimente, de asemenea, crește nivelul de serotonina, noradrenalina şi melatonină din creierul tău care te ajută să îţi reglementezi starea de spirit. Este dovedit că reduce simptomele de depresie atipice.

download

2. Caju conţine zinc, ceea ce reduce simptomele depresive și chiar îmbunătăţeşte răspunsul la antidepresive. Lipsa zincului poate duce la pierderea poftei de mâncare, simptome depresive și un sistem imunitar mai slab. Semințele de dovleac prăjite și cotletul de porc sunt de asemenea surse bune de zinc.

DSC_2417 (Medium)

3. Somonul este dotat cu vitamina D şi este, de asemenea, cunoscut sub numele de „vitamina soarelui”. Cel mai simplu mod de a obține Vitamina D este de a petrece aproximativ 15 minute la soare de câteva ori pe săptămână. În timpul iernii este bine să consumi mai multe alimente ce conţin vitamina D precum: somon, lapte şi gălbenuş de ou.

fresh-salmon-fillets-[3]-16-p

4. Spanacul este bogat în magneziu care este important în dezvoltarea serotoninei. Un deficit de magneziu duce la depresie, anxietate, insomnie și oboseală. Puteți obține, de asemenea, magneziu din migdale.

beneficii-spanac

5. Năutul conţine vitamina B6 care ajută la producerea de serotonină şi noradrenalină. O deficiență gravă B6 poate duce la iritabilitate, nervozitate şi depresie. Alte surse de vitamina B6 sunt pieptul de pui și în tonul fin galben.

Simons-chickpea-dish

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here