Trucuri mai puţin cunoscute pentru ca alimentele consumate zilnic să fie sănătoase

0
48

Alimentaţia sănătoasă este importantă în rutina zilnică, asta pentru a fi lipsiţi de probleme medicale, pentru ca să fim mai fericiţi şi mai relaxaţi.

healthy-food-3

Somnul nostru, energia şi sănătatea depind de dieta noastră alimentară zilnică. De asemenea, important este şi modul în care alimentele sunt gătite, deoarece îşi pot pierde proprietăţile pentru care sunt recunoscute în mod special.

Iată câteva sfaturi mai puţin cunoscute pentru ca alimentele consumate zilnic să fie sănătoase şi să îi ofere organismului tău ceea ce are nevoie.

1.Consumă cartofii copţi după ce s-au răcit
Cartofii sunt recunoscuţi pentru cantitatea mare de amidon pe care o conţin. Atunci când cartofii sunt copţi, celulele de amidon se sparg şi sunt mai uşor de digerat. În momentul în care aceştia s-au răcit, o parte din amidon se transformă în cristale ceea ce îl face mai greu digerabil, însă odată ajunşi în intestinul subţire aceştia contribuie la regularizarea tranzitului.

2.Consumă porumbul dulce de la cutie
De ce este recomandat acesta? Antioxidanţii din porumb cresc cu 44% în timpul procesării şi conservării, astfel că este indicat consumarea acestuia în detrimentul celui îngheţat.

3.Nu utiliza ulei de măsline la gătit
Uleiul de măsline este recomandat pentru salate şi sosuri reci şi nu în prăjeli. În momentul în care uleiul de măsline este gătit sunt eliberate molecule dăunătoare care distrug celulele. Uleiul de măsline este recunoscut pentru acizii graşi pe care îi conţine.

4.Consumă morcovii fierţi
Morcovii conţin multă Vitamina A, vitamină care este mai accentuată atunci când aceştia sunt fierţi.

5.Fierbe ceaiul mai mult de un minut
În momentul în care ceaiul este fiert între 1 şi 4 minute se eliberează polifenolii, substanțe importanţe pentru protejarea inimii.

6.Ai grijă cum prepari pastele – fierte la exterior şi ferme în interior sunt excelente
Pastele sunt mai bune preparate în stilul “al dente”, fierte la exterior şi ferme în interior.
Dacă pastele sunt mai tari atunci vor fi mai saţioase, în schimb dacă sunt fierte prea mult timp amidonul este descompus rapid în zaharuri.

7.Consumă bananele verzi în detrimentul celor coapte
Bananele verzi conţin mai mult amidon decât cele coapte. Bananele coapte conţin mai multe calorii faţă de cele verzi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here