Suferi de hipertensiune arterială? Iată ce ar trebui să consumi

0
64


Hipertensiunea arterială poate avea urmări grave, chiar fatale. Vestea bună este că există modificări în dieta zilnică care te pot ajuta în această situaţie.

bloodpressure2

Majoritatea dintre noi şi chiar și medicii, din păcate, trec repede pe medicamente, atunci când, în realitate, există multe alimente simple și plante care te pot ajuta astfel încât să poţi ţine tensiunea arterială sub control.

Alimentele bogate în potasiu

Cei mai mulți dintre noi consumă cantităţi mari de sare de masă, zilnic, însă aceasta provoacă creșterea tensiunii arteriale, în special la cei care sunt sensibili la acest mineral.

Când vine vorba de reglarea presiunii arteriale, echilibrul dintre sodiu și potasiu din organism este unul important.

În general vorbind, fructele și legumele proaspete sunt excelente surse de potasiu. Pe de altă parte, multe alimente ambalate si procesate sunt încărcate cu sare de sodiu și alți aditivi alimentari nocivi. Fructele şi legumele conţin, de asemenea, o mulțime de fibre care, ajută la reducerea tensiunii arteriale crescute.

Fructe bogate în potasiu sunt: banane, pepene galben si verde, caisele, curmale, nectarine, avocado, kiwi, portocale, rodii, şi papaya. Legume bogate în potasiu includ: țelină, spanac, măcriş, broccoli, castraveți, conopidă, pătrunjel, sparanghel, suc de fructe de iarnă, cartofi și anghinare.

Cei care aveţi boli de rinichi ar trebui să rețineți că aportul excesiv de potasiu ar putea fi dăunător pentru voi și ar fi bine să cautaţi sfatul unui expert în acest sens.

Apa

Un posibil remediu al tensiunii arteriale este acela de a consuma multă apă în fiecare zi. Dr. Julian Whitaker, fondator al Institutului Wellness Whitaker din Newport Beach, California, recomandă să fie consumate 15 pahare de apă în fiecare zi.

Usturoiul și ceapa

Cercetările au arătat că usturoiul în forma lui proaspătă are efecte de reducere a tensiunii arteriale. Usturoiul oferă, de asemenea, alte beneficii pentru sistemul cardiovascular şi imunitar. De exemplu, studiile au arătat că usturoiul poate ajuta la reducerea nivelului de colesterol.

Când vine vorba de reducerea tensiunii arteriale, mănâncă un căţel de usturoi. De asemenea, ceapa ar putea ajuta la scăderea tensiunii arteriale.

Alte legume

Unele legume conţin compuşi specifici, care s-au dovedit că ajută la scăderea tensiunii arteriale. Tomatele, de exemplu, conţin cel puțin șapte astfel de compuși, inclusiv acid gama-amino butiric (GABA), în timp ce broccoli conțin cel puțin șase compuși care contribuie la scăderea tensiunii arteriale iar morcovii au cel puțin opt astfel de compuși.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here