Ştiai că consumul repetat de analgezice poate dăuna sănătății? Iată câteva alternative naturale la Ibuprofen

0
55

Există alternative pentru momentul în care te confrunți cu dureri care îți permit să stai departe de medicamentele convenționale.

aspirina_34124300

Ibuprofenul și aspirina luate prea des pot deteriora organismul, chiar și ADN-ul, produc boli de inimă, duc la pierderea auzului, la hipertensiune şi chiar la avort.

Ai putea fi însă surprins să afli că cele mai multe medicamente convenționale sunt inspirate din surse naturale. Companiile farmaceutice vor rula teste și studii cu privire la eficacitatea unei substanţe naturale pentru orice boală.

Iată câteva alternative naturale care îţi pot calma durerea fără să iei medicamente

1.Scoarţă de salcie albă.
Această plantă a fost aspirină inițial, conține o substanță numită salcină care, se transformă în acid salicilic când ajunge în stomac. Acidul salicilic este componentul principal al Aspirinei, iar atunci când sunt utilizate în mod sintetic are efecte iritante asupra stomacului. Scoarţa de salcie albă este eficace în ameliorarea durerii, inflamației și a febrei. O doză sugerată este de 1-2 linguriţe de tinctură de salcie albă.

2.Capsaicina
Acest remediu este eficient în ameliorarea stărilor nervoase, durerilor musculare şi articulare prin interferarea cu o substanţă chimică din organism cunoscută sub numele de substanță P care transmite semnale de durere la nivelul creierului. Acesta este adesea găsită sub formă de gel sau cremă.

3.Boswellia
Acesta este cunoscut sub numele de „tămâie indiană” și este disponibil ca un supliment sau ca o cremă. Conține proprietăți anti-inflamatorii, care provin din acizii boswellic extrași din copac. Ea ajută la îmbunătăţirea fluxului de sânge, la nivelul articulaţiilor. Doza recomandată pentru durere este 450-750 mg pe zi, timp de 3-4 săptămâni.

4.Gheara pisicii
Cunoscut ca Uncaria tomentosa, sau UNA de gato, gheara pisicii crește în America de Sud și conține un agent anti-inflamator care ajută la blocarea producerii de prostaglandina, un hormon care contribuie la inflamare și durere.

5.Omega 3
Acizii graşi, Omega 3 sunt cunoscuţi că au proprietăţi anti-inflamatorii şi, de asemenea, s-a dovedit a fi benefici pentru persoanele care suferă de artrită, alte stări inflamatorii articulare și boli inflamatorii intestinale. Ele sunt de asemenea cunoscute pentru a reduce riscul de boli cardiovasculare. Nu numai că este utili pentru persoanele cu artrită reumatoidă, care prezintă un risc crescut de boli cardiovasculare, dar, de asemenea, ajută împotriva bolilor de inimă.

6.Semințe de cânepă, semințe de chia, seminţe de în, diverse fructe de pădure, alge, verdeţuri şi mai mult, tumericul care este un analgezic puternic, ajută pentru a bloca semnalele de durere care rulează la nivelul creierului.

De asemenea, în momentul în care simţi durere este important să te relaxezi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here