Secretele din spatele reclamei John Lewis

0
51

Reclama John Lewis din 2013 a fost un efort de colaborare mare, între echipe din Marea Britanie şi SUA.

Making-Of-The-Bear-and-The-Hare-17

Spotul animat, este cel mai recent dintr-o serie de reclame de Crăciun de la John Lewis şi a fost întâmpinat cu anticipare aproape febrilă de către mass-media.

Acesta este creat de agenţia de publicitate Adam & Eve/DDB şi este o poveste dulce despre prietenia dintre un urs şi un iepure in timpul Crăciunului. Coloana sonoră este una extrem de frumoasă, o piesă interpretată de Lily Allen.

Şi dacă primele gânduri sunt că totul a fost animat de pe computere sau desenate de mână, iată că nu e aşa. În spatele reclamei a fost extraordinar de multă muncă.

Mie îmi plac tare mult reclamele lor, le urmăresc în fiecare an. Chiar dacă seamănă între ele, zâmbesc când văd o reclamă făcută de ei şi primesc cu braţele deschise emoţiile date de imaginile şi coloana sonoră a filmuleţului.

A fost o surpriză plăcută să văd ceea ce se întâmplă în spatele ecranelor, modalitatea prin care sunt obţinute imaginile 2D ale minunatelor reclame. Nu credeam că este atâta muncă pentru crearea lor. De acum cu siguranţă o să le îndrăgesc şi mai mult.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here